| کد خبر: 23582 |

آسفالت راه های روستایی اولویت اصلی در کردستان است

تین نیوز | استاندار کردستان با اشاره به این مطلب که ارتقاء راه ها به ویژه راه روستایی در استان کردستان ضروری است، گفت: دولت در خصوص توسعه روستاها اولویت نخست را به راه اختصاص داده است.
 
عبدالمحمد زاهدی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از پروژه هایی راه استان كردستان در مسیر سنندج به سمت شهرستان بانه، اظهار داشت: ارتقاء راه ها می تواند تضمین کننده جان هم نوعان باشد و در توسعه اقتصادی و گردشگری نقش بسزایی داشته باشد.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه راه های روستایی در استان كردستان و لزوم تسریع در این بخش افزود: خوشبختانه و با تلاش شبانه روزی مجموعه راه استان در دو ماهه گذشته 51 کیلومتر از راه روستایی شهرستان دیواندره آسفالت شده است.
 
استاندار کردستان با اشاره به اهمیت آسفالت راه های روستایی بیان کرد: یکی از عوامل فراهم کردن زیر ساخت ها راه های استان است و انتظار می رود در این خصوص گام های ارزنده ای برداشته شود.
 
زاهدی یادآور شد: امروز به مناسبت هفته دولت 51 کیلومتر از راه های روستایی استان كه آسفالت شده است، به بهره برداری می رسد و انتظار می رود كه با تلاش های بیشتر زمینه برای افزایش سرانه راه روستایی در كردستان فراهم شود.
 
وی ادامه داد: 36 کیلومتر راه روستایی دیواندره و 32 کیلومتر راه روستایی گادمه گتر از جمله راه هایی بودند که امروز افتتاح شدند.
 
استاندار کردستان اظهار داشت: انتظار می رود بزرگراه میاندوآب به کرمانشاه که بخشی از آن از کردستان می ‌گذرد به زودی به سرانجام برسد و در این راستا باید پیگیری های لازم برای تخصیص به موقع اعتبار به این پروژه فراهم شود.
 
زاهدی در پایان سخنان خود در این مراسم افزود: راه یکی از مسیرهای توسعه هر استانی است و باید کردستان در حوزه ارتقاء راه شهری و روستایی و ایمن کردن جاده ها گام های ارزنده ای را بردارد.
 
استاندار كردستان شامگاه یكشنبه و به همراه شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی در راستای بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان بانه و همچنین دیدار با مردم این شهرستان وارد بانه شد و امروز قرار است كه در برنامه های مختلفی در این شهرستان حضور پیدا كند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.