| کد خبر: 235814 |

پروازهای لوکس باسوئیت های فرست کلاس

در حالی که صنعت هواپیمایی ما از کمبود تعداد صندلی رنج می برند شرکت های هواپیمایی در جهان بر سر استفاده از نوآوری های جدید با یکدیگر رقابت می کنند.

تین نیوز

صنعت هواپیمایی ما هنوز مشکل کمبود صندلی و هواپیماهای فرسوده است اما رقابت در بین حدود ۵ هزار ایرلاین در جهان بر سر جذب مسافر بر اساس رضایت مشتری در جریان است به خصوص که خود را برای بازگشت به دوران پسا کرونا اما با درس های اموخته از این اپیدمی آماده می کنند. گفته می شود  بسیاری از احتمالات نشان می دهد که هواپیماهای درجه یک ممکن است با بازنشستگی قدیمی ترین هواپیماها بعد از گذران  همه گیری "کرونا" به تاریخ بپیوندند و یادستکم یک  کلاس جدید به صندلی های  هواپیمایی اضافه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، انتظار می رود فرست کلاس که هم اکنون بهترین خدمات را در صنعت هواپیمایی به مشتریان اختصاص می دهد با نسل جدیدی از کلاس تجاری برتر، بر اساس سیستم مجموعه جایگزین شود، اما به روشی نوآورانه، نسبت به کلاس تجاری سنتی جادارتر خواهد بود و دارای یک در خصوصی است.

این طرح به سادگی یک صندلی درجه یک در کلاس تجاری است و این صندلی را می توان به طور کامل تغییر وضعیت داد تا مانند یک تخت در هواپیما بدل شود.

مناسب ترین توصیف لوکس در پرواز، قابلیت جدا شدن از بقیه کابین و سایر نقاط جهان است و این طرح برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ در جهان اجرا شد و این اولین سری هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ بود که شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز آن را به اجرا در آورد.

دانیل بارون، مدیرعامل Lift Aero Design، استودیویی در توکیو که با شرکتهای هواپیمایی برای طراحی کابین همکاری می کند، می گوید: "پیشرفت سریع در طراحی برای مجموعه کوچک نشان می دهد که خطوط هوایی چقدر به راحتی آسایش بیشتر، حریم خصوصی و فضا را جدی گرفته اند. "

پروازهای لوکس باسوئیت های فرست کلاس

وی افزود: صندلی هواپیما یک معمای پیچیده از چالش های مربوط به مهندسی، ارگونومی، کنترل وزن و کنترل هزینه است.

در مقابل این اظهارات اما خطوط هوایی به دنبال تصویب سیستم های نوآورانه هستند، زیرا خطوط هوایی چین تصمیم گرفت از صندلی ساز آلمان ریکارو «Recaro»  استفاده کند.

مسافر هواپیما روی صندلی  کاملاً تخت شو خود است و صندلی ها طوری طراحی شده اند که مسافر مستقیماً به راهرو دسترسی داشته باشد. این مجموعه همچنین شامل شارژر بی سیم، فضایی برای نمایشگرهای بزرگ سرگرمی، فضای کار و غذاخوری، چند گزینه های ذخیره سازی و دری که مسافر را از کابین جدا می کند.

اگرچه خطوط هوایی چین دارای چنین امکانی است اما ظاهرا شرکت هواپیمایی امارات قصد دارد تا با تکمیل ان و بالا بردن ارتفاع حریم خصوصی مسافر را کاملاً از بقیه کابین جدا کند. اما این به معنای نادیده گرفتن اصل ایمنی نیست زیرا در هر کابین دوربین هایی نیز نصب شده است تا مهمانداران بتوانند مسافران را در هر زمان مشاهده کنند.

بارون ادامه داد: "در عصر همزیستی با ویروس کرونا، حریم خصوصی ارائه شده توسط کابین به حداقل استاندارد تبدیل می شود و یک گزینه تفریحی نخواهد بود.

پروازهای لوکس باسوئیت های فرست کلاس

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.