| کد خبر: 235772 |

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

کمیسیون عمران برنامه‌های عملی اجرای قانون جهش تولید مسکن را دنبال می‌کند

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های اجرای قانون جهش تولید مسکن با حضور وزرای راه و صمت در جلسات هفته آتی این کمیسیون خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد رضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: یکشنبه آینده وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس حضور خواهد یافت تا آخرین پیگیری های خود را در خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن به نمایندگان ارائه کند. در این جلسه برنامه های عملی وزارتخانه برای اجرای این قانون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مقرر شده هر دو هفته یکبار گزارشی به کمیسیون عمران در خصوص اجرای این قانون ارائه دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین هفته آینده وزیر صمت نیز در کمیسیون عمران به منظور بررسی نحوه تامین مصالح ساختمانی حضور خواهند یافت. در این جلسه تامین فولاد و سیمان برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی با قیمت پایه مصوب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین در روز سه شنبه نیز شهردار تهران در کمیسیون عمران حضور خواهند یافت تا در خصوص گسل های تهران و برنامه های ایشان در خصوص پروژه های عمرانی و احیای بافت های فرسوده بحث های کارشناسی لازم صورت گیرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیران راه و جهاد کشاورزی نیز در جلسه ای دیگر در کمیسیون حضور خواهند یافت تا مسئله مربوط به اراضی شمال تهران که موضوعی چندین ساله بوده و بیش از ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر در آنجا درگیر هستند مورد بررسی قرار گیرد. حل این موضوع نیاز به یک همراهی بین وزارتخانه دارد.

رضایی گفت: وزیر نیرو نیز در کمیسیون عمران حضور خواهند یافت و در خصوص تامین آب از خلیج فارس برای سایر استان های کشور که مسئله حائز اهمیتی است بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.