| کد خبر: 235749 |

با انجام عملیات آسفالت:

◄ راه روستای باقر آباد آبیک زیر بار ترافیک قرار گرفت

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز،از عملیات آسفالت راه روستایی باقر آباد بخش بشاریات شهرستان آبیک به مسافت 7 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون تومان خبر داد.

تین نیوز

قزوین- سیدمرتضی نصری |  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، از عملیات آسفالت راه روستایی باقر آباد بخش بشاریات شهرستان آبیک به مسافت 7 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، لطف الله سیاهکلی گفت: این پروژه با همت مسئولان استان و مشارکت بنیاد مسکن، راهداری و خودیاری، در حال انجام است و پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.

وی افزود: متاسفانه در بسیاری از روستاهای استان قزوین، مردم از ابتدایی ترین حقوق خود محروم هستند که حل و رفع آنها نیازمند عزم جدی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان است و در این راستا از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان و سازمان های ذیربط درخواست کرد تا در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنند و همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

او با تاکید بر این که کمتر روستایی است که پروژه عمرانی در آن جریان نداشته باشد،  افزود: اجرای پروژه های عمرانی در ۵ روستا حاجی تپه، زرگر، خرم پشته، باقرآباد و خطایان بخش بشاریات شهرستان آبیک با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز خاطرنشان کرد: توجه به توسعه روستاها و ایجاد عدالت اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه های مجلس دوازدهم بوده و خواهد بود، همجنین تاکنون برنامه ها و طرح های خوبی در این زمینه تصویب و ابلاغ شده است.

156936926

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.