| کد خبر: 235713 |

◄ تبلیغ صدور بارنامه پلیس راهی بر روی تابلوی شرکت های حمل و نقل ؟

یک راننده کامیون نسبت به عدم بهبود وضعیت معیشتی رانندگان با وجود ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل های متعدد دولتی، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده کامیون نسبت به عدم بهبود وضعیت معیشتی رانندگان با وجود ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل های متعدد دولتی، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی در شبکه های اجتماعی نوشت: وقتی مصوبه ای همچون مصوبه  ۲۰۹ شورای عالی ترابری در خصوص تن -کیلومتر  از جانب شورای عالی ترابری صادر و ضمیمه آن بخشنامه های مربوط به آن به تمامی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها برای اجرای کامل  ابلاغ می شود ولی هیچ تغییری در روند بهبود معیشت رانندگان و فعالان بخش حمل  و نقل جاده ای صورت نمی گیرد، کجای کار می لنگد؟

بیشتر بخوانید:

وی افزود: چرا منابع مالی که باید صرف پیشرفت حمل و نقل و نوسازی ناوگان جهت خدمت رسانی به جامعه و نظام شودد، در جیب دلالان و واسطه گران سرازیر شود؟ عاملان این آشفته بازار و عدم مدیریت صحیح در حمل و نقل جاده ای کالا چه کسانی هستند؟

بکرانی در بخش دیگری از این پیام در مورد واگذاری امور دولتی به تشکل های صنفی خاص عنوان کرد:  ابهامات واگذاری های امور دولتی، به برخی افراد خاص در استان اصفهان موجب شده است که معیشت جامعه و خدمت رسانی به نظام‌ و مردم تحت الشعاع قرار گیرد به گونه ای که عدم نظارت درست بر امور واگذاری ها به تشکل های صنفی حمل و نقلی، عملا دکان کاسبی در سیستم‌ حمل و نقل را برای عده ای خاص ایجاد کرده است.

وی با طرح این پرسش که بر اساس کدام ضوابط و دستور العمل این همه مجوز شرکت حمل و نقل کاغذی صادر شده که امروز گستردگی فعالیت دلالان بار در حمل و نقل جاده ای کالا به خصوص در استان اصفهان به چشم می خورد، گفت: بر اساس کدام ضوابط و قوانین پروانه های فعالیت برخی شرکت های کاغذی تمدید می شود تا جایی که مشاهده می شود برخی از این شرکت های کاغذی بدون توجه به شرایط، تبلیغ ارزانی نرخ کمیسیون و چاپ بارنامه پلیس راهی را بر روی تابلوهای خود درج می کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.