| کد خبر: 235648 |

‍ سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد

◄ استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت در عملیات مرمت معابر بزرگراهی

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از ادامه عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه های شهر تهران با استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت خبر داد.

تین نیوز

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از ادامه عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه های شهر تهران با استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علی اکبر فسایی با بیان آنکه شایع ترین عامل کاهش دوام و کیفیت عملیات لکه گیری روکش آسفالت شامل دمای نامناسب این محصول در زمان پخش و اجراست، یادآور شد: از جمله راهکارهای حل این مشکل بکارگیری فناوری های نوین صنعتی همچون ماشین مکانیزه لکه گیری معابر است چراکه این سیستم به تمام ابزارهای لازم همچون فلاسک گرم نگهدارنده آسفالت و غلتک مکانیزه مجهز بوده و می‌ تواند مشکل شن زدگی آسفالت در پروژه های ترمیم معابر را به طور کامل برطرف سازد.

وی با تاکید بر اینکه "دستگاه فلاسک لکه گیری مکانیزه آسفالت"، قابلیت ترمیم انواع چاله ها، نوارهای حفاری، دریچه منهول ها، ترک ها، موج شدگی، شیار شدگی و قیرزدگی را داراست، پاکسازی لکه‌ها از گرد و غبار، پاشیدن قیر امولسیون، تخلیه آسفالت توسط قیف و تسطیح کار با استفاده از غلتک مکانیزه را به عنوان دیگر توانمندی های این سیستم برشمرد.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، به دلیل دوجداره بودن مخزن نگهداری دستگاه فلاسک آسفالت، دمای مطلوب محصول در زمان پخش و اجرا حفظ شده و به این ترتیب در فصول سرد سال نیز می‌ توان اقدام به مرمت معابر شهری کرد.

گفتنی است در شش ماه نخست امسال بیش از 5500  چاله در سطح بزرگراه های شهر تهران توسط دستگاه فلاسک و با استفاده از 500 تن آسفالت گرم ترمیم شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.