| کد خبر: 235633 |

◄ بازگشت ۲۲ واحد تولیدی به چرخه تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

مهدی کریمایی نادر ثناگو مطلق تصریح کرد: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ،بررسی و حل مشکلات و موانع تولید در راستای حمایت از تولید، اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی در این واحد ها،حدود ۱۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در این منطقه با اقدامات صورت گرفته به چرخه تولید بازگشتند و زمینه اشتغال ۴۰  نفر در این واحد ها نیز فراهم شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، او در ادامه تأکید کرد: با رونق مجدد این واحدهای تولیدی و صنعتی،تعداد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل این منطقه به طرز  چشمگیری کاهش یافته است و زمینه اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.
 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان خاطرنشان کرد: با تسهیل سازی روند استقرار سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت ها در این منطقه،از ابتدای سال تا کنون هفت واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه که در روند فعالیت شان اختلال ایجاد شده بود، با تلاش های صورت گرفته فعالیت خود را از سر گرفتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.