| کد خبر: 235632 |

‍ موسی خانی، رییس سازمان آتش نشانی قزوین:

◄ رویکرد شهرداری قزوین توزیع عادلانه خدمات ایمنی است

شهرداری قزوین با رویکرد توزیع عادلانه خدمات ایمنی، اقدام به احداث ایستگاه آتش نشانی در نواحی منفصل شهری کرده است.

تین نیوز

طی آیینی به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و خدمات ایمنی،  ایستگاه آتش نشانی شهید ابوالفضل صالحی ناحیه منفصل شهری دانش در زمینی به مساحت یکهزار و٢٩٦  متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال با حضور مقامات استانی، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به بهره برداری رسید.

photo_2021-10-02_20-40-47

 

قزوین_ سارا غلامی  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: شهر قزوین از لحاظ تعداد ایستگاه آتش نشانی نسبت به تعداد جمعیت در حد استاندارد قرار دارد.

این مسوول یادآور شد: پس از مکان یابی و تهیه زمین، عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش از شهریور سال ٩٧ آغاز شد.

وی هدف از احداث ایستگاه آتش نشانی در ناحیه منفصل شهری دانش را حضور به موقع آتش نشانان در مواقع حادثه، حفاظت از جان و مال شهروندان و تقسیم عادلانه امکانات شهری عنوان کرد.

photo_2021-10-02_20-40-51

موسی خانی افزود: در حال حاضر ایستگاه دیگری در شهرک  اندیشه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی احداث قرار دارد که با افتتاح آنها تعداد ایستگاه های قزوین به ۱۰ ایستگاه آتش نشانی می‌رسد.

موسی خانی اضافه کرد:با توجه به توسعه شهر قزوین از لحاظ جغرافیایی و افزایش جمعیت، احداث ایستگاه های آتش‌نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تاکید کرد: در این راستا طرح مطالعاتی ساخت ایستگاه آتش نشانی در بافت مرکزی شهر و در محدوده بازار قزوین در حال انجام است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.