| کد خبر: 235533 |

آیفون ۱۳ وارد کشور نشده است

گوشی موبایل آیفون ۱۳ هنوز از مبادی رسمی وارد کشور نشده است، اکنون مراحل ثبت سفارش این گوشی در حال انجام است و پس از واردات قیمت آن مشخص خواهد شد.

تین نیوز

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: گوشی موبایل آیفون ۱۳ هنوز از مبادی رسمی وارد کشور نشده است، اکنون مراحل ثبت سفارش این گوشی در حال انجام است و پس از واردات قیمت آن مشخص خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، امیر اسحاقی در رابطه با آخرین وضعیت واردات آیفون ۱۳، اظهار کرد: این گوشی هنوز از مبادی رسمی وارد کشور نشده، اکنون مراحل ثبت سفارش این گوشی در حال انجام است و پس از واردات قیمت آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: ممکن است گوشی‌هایی که اکنون در حال خرید و فروش است به صورت مسافری وارد کشور شده باشد اما شرکت‌های وارد کننده اکنون در حال طی مراحل ثبت سفارش هستند، بر اساس استعلام‌هایی که از گمرک انجام شده هنوز هیچ گوشی آیفون ۱۳ رسماً وارد کشور نشده است.

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور خاطرنشان کرد: بهتر است مردم صبر کنند تا کالای مورد نیازشان توسط شرکت‌های معتبر و با گارانتی شرکتی وارد شود تا خرید مطمئن‌تری داشته باشند.

اسحاقی تصریح کرد: پیش از خرید هر گوشی، افراد می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۷۷ مربع، از اصالت کالا مطمئن شده و اگر سامانه همتا این موضوع را تأیید کرد اقدام به خرید آن کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.