| کد خبر: 235473 |

◄ رئیس سازمان راهداری: تمهیدات بازگشت زمینی زائران اربعین

معاون وزیر راه و شهرسازی بر به‌کارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای غربی به کشور تاکید کرد .

تین نیوز

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان اظهار داشت: با توجه به بازگشت تعدادی از زایران از مرزهای زمینی، همه استان‌ها در تأمین ناوگان مورد نیاز بر اساس سهمیه‌های تعیین شده و زائران اعزامی به کشور عراق می‌بایست هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و بر اجرای مطلوب روند جابجایی و بازگشت زائران به مقصد استان‌های سراسر کشور نظارت مستمر تا پایان سفرهای بازگشت داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی اظهار امیدواری کرد، با بکارگیری توانمندی موجود در استان‌ها و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه‌ها مسافربری، جابجایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن مدیریت و اجرا شود.

امانی همچنین از تلاش و پشتکار تمامی استان‌ها برای حمل کالاهای اساسی از مبدا بنادر اصلی به سایر نقاط کشور تقدیر کرد و افزود : به منظور تخلیه هر چه سریع‌تر کالاهای موجود در بنادر اقدامات و برنامه‌های بخش حمل و نقل کالا با قوت استمرار داشته و در اولویت فعالیت‌های جاری قرار گیرد.

فرامرز مداح قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، طی سخنانی با اعلام آماده باش ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور شبانه روزی در خدمت رسانی به سفرهای بازگشت زائرین اربعین حسینی، تاکید کرد: استان‌هایی که زائر بیشتری به کشور عراق سفر کرده‌اند، می‌بایست ناوگان بیشتری برای سفرهای بازگشت زائران به مقصد مرزهای غربی کشور اعزام کنند.

بر اساس این گزارش محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تقدیر از خدمات همکاران به ویژه در استان‌های مرزی کشور، خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را یک وظیفه و اولویت ملی عنوان کرد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده برای ارائه خدمات شایسته درپایانه‌های مرزهای غربی کشور، اعتبارات مورد نیاز تامین شده و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های ذی ربط وستاد مرکزی اربعین به عمل آمده است.

در بخش دیگری از این نشست رضا اکبری معاون راهداری این سازمان با تاکید بر اجرای مصوبات نشست هماهنگی راهداری زمستانی بیان کرد: از این پس با راه اندازی سامانه جامع راهداری، تمامی اطلاعات مربوط به گزارش ها، آخرین وضعیت راه‌ها، عملکردها و پروژه‌های راهداری در این سامانه ثبت شده و با توجه به شناسایی وضع موجود طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز تا پایان سال بررسی و اعتبارات لازم تامین خواهدشد.

گفتنی است در این نشست، معاونین و اعضای هیات عامل این سازمان، مدیران ستادی و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشورحضور داشتند و راه کارهای پیشنهادی در حوزه ذی ربط بیان کردند.

شایان ذکر است به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی هم زمان با ایام بازگشت زائران از مرز‌های غربی کشور، قرارگاه مرکزی حمل و نقل زائران از امروز در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه اندازی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.