| کد خبر: 235465 |

◄ ساخت ۴۵۰ کیلومتر راه آهن در استان یزد

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در بازه زمانی ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به ویژه در سه سال اخیر ۴۵۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل همه سال‌های قبل ایجاد شد.

تین نیوز

محسن صادقیان روز سه شنبه در آیین  تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان افزود: اتفاقات بسیار خوبی در استان در ۲ سه سال اخیر در حوزه زیرساخت های راه، راه ‌آهن، ‌گاز، انرژی و آب افتاده است و گازرسانی به ۴۵۰ واحد صنعتی استان آغاز شده که تا ‌۲ سال آینده هم بهره برداری می‌رسد و صنعت استان صنعت سبزی خواهد بود که سوخت آن فقط با گاز انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:با مدیریت خوب شاهد تغییرات مثبتی در سازمان هستیم و استاندار یزد و معاونان استاندار از فعالیت های انجام شده در سازمان همیاری شهرداری‌های استان رضایت دارند.

169090523صادقیان این موفقیت را نتیجه تلاشهای همه کارکنان سازمان دانست و اظهار کرد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در سازمان همیاری شهرداری های استان از همه پتانسیل ها و ظرفیت های سازمان در مسیر توسعه و آبادانی استان به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان پشتوانه بزرگی برای مدیریت این استان به ویژه در حوزه عمرانی است گفت: طی سال های اخیر فعالیت های خوبی از سوی این سازمان در این خطه انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.