| کد خبر: 235379 |

شهردار ساری:

میزبانی ساری از پایتخت گردشگری کشورهای اکو

جواد طالبی شهردار ساری با اشاره به میزبانی ساری از کشورهای عضو اکو در سال 2022 گفت: برای برگزاری این رویداد مهم با جدیت پای‌کار هستیم

تین نیوز
جواد طالبی شهردار ساری با اشاره به میزبانی ساری از کشورهای عضو اکو در سال 2022 گفت: برای برگزاری این رویداد مهم با جدیت پای‌کار هستیم

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار ساری در نشست با اعضای شورای شهر و حمیدی و کلانتری معاونین شهرداری ، با رویکرد میزبانی از کشورهای اکو برگزار شد، با اشاره به میزبانی ساری از رویداد 2022 به اهمیت این رویداد بین‌المللی پرداخت و گفت: تلاش داریم تا زیرساخت‌های لازم گردشگری برای میزبانی از کشورهای اکو را فراهم کنیم.

وی افزود: میزبانی ساری از پایتخت گردشگری کشورهای اکو می‌تواند گام تازه‌ای برای قدم نهادن مرکز مازندران در مسیر توسعه صنعت گردشگری باشد، میزبانی این شهر از این رویداد به معنای بهره‌برداری از زیبایی‌های طبیعی و معنوی و استفاده از حداکثر توانایی و ظرفیت‌های خود است که در نوع خود فرصت اقتصادی بزرگی برای این شهر تاریخی محسوب می‌شود.

شهردار ساری گفت: با عزم و اراده‌ای که در میان اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری وجود دارد، می‌توان آینده خوبی را برای میزبانی این رویداد مهم ترسیم کرد.

طالبی افزود: رویداد 2022 فرصت مهم برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی این شهر در سطح بین‌المللی است، با تمام توان تلاش می‌کنیم تا رویدادی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان برگزار کنیم.

سید حسین یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری بابیان اینکه ساری از ظرفیت‌های گردشگری بکر در مرکز استان برخوردار است اما گام‌های خوبی برای معرفی این ظرفیت برداشته نشده است، 2022 را فرصت مناسب برای معرفی پتانسیل‌های این شهر در میزبانی از کشورهای اکو دانست.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از این رویداد داشته باشیم از تمام ظرفیت‌های استانی و شهرستانی بهره‌گیری خواهیم کرد.

سید حسن احمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری، گفت: ساری در مرکز استان از چشم‌اندازها و جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است و تقویت زیرساخت‌های عمرانی در این شهر می‌تواند این پتانسیل را افزایش دهد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم تا این شهر زمینه‌های لازم دست‌یابی به این میزبانی را فراهم آورد.

وی با یادآوری اینکه تلاش شهردار ساری برای میزبانی هر چه‌بهتر نشان از اهمیت این رویداد مهم دارد و شورای اسلامی شهر ساری نیز در راستای همین موضوع تلاش می‌کند تا ساری برای سال 2022 از آمادگی کامل برخوردار شود.

علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری در ادامه بابیان اینکه در فرصت پیش رو تا رویداد 2022 باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم، گفت: این خطه سبز در مرکز استان با داشتن ظرفیت‌هایی چون کوه، جنگل و دریا به‌صورت توأمان بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های کهن شهر ساری درزمینه‌های مختلف، گردشگری، فرهنگی، تاریخی و آداب و سنن است.

شهرام ایرجی دیگر عضو شورای شهر ساری گفت: تلاش می‌کنیم تا از این فرصت کم‌نظیر برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و فرهنگی مرکز استان استفاده کنیم و شورای شهر ساری نیز برای تحقق این مهم پای‌کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.