| کد خبر: 235329 |

◄ راه اندازی پرواز کرج-ساراتف روسیه

با رایزنی های صورت گرفته با طرف روسی و توسعه‌ای که امروز در بخش زیر ساختی در منطقه شاهد آن هستیم، پیام در آینده نزدیک میزبان سرمایه گذاران روسی می‌شود.

تین نیوز

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به برنامه ریزی منطقه برای جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد: با رایزنی های صورت گرفته با طرف روسی و توسعه‌ای که امروز در بخش زیر ساختی در منطقه شاهد آن هستیم، پیام در آینده نزدیک میزبان سرمایه گذاران روسی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، ارسلان ذاکری افشار روز شنبه سوم مهرماه  گفت: هدف این است که در کنار جلب سرمایه گذاری های داخلی در پیام، با توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت‌ها بتوانیم شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی نیز در این منطقه باشیم.

 وی با بیان اینکه رایزنی و برگزاری نشست هایی با سرمایه گذاران دیگر کشورها از جمله روسیه با هدف جلب سرمایه گذاری آنها در منطقه در دستور کار پیام قرار گرفته اظهار کرد: با همین هدف در هفته گذشته نشستی با اعضای اتاق بازرگانی ایران و روسیه صورت گر فته تا مقدمات حضور سرمایه گذاران روس در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف همکاری های متقابل آماده سازی کنیم.

ذاکری افشار ادامه داد: سرمایه گذاری های مشترک در زمینه آی.تی و آی.سی.تی، راه اندازی خط پروازی بین پیام و ساراتف روسیه با هدف صادرات محصولات کشاورزی و تامین مواد اولیه کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله مواردی بوده که در این نشست عنوان و به دنبال محقق ساختن آنها هستیم.

وی تصریح کرد: رونق تولید و به دنبال آن رشد اشتغال امروز به عنوان مهم ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به صورت جدی در حال انجام است که برای محقق ساختن این مهم به دنبال این هستیم تا زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در این منطقه هر چه بیشتر فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.