| کد خبر: 235315 |

◄ عرضه بلیت پرواز زائران کربلا با قیمت مصوب

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: الان همه بلیت های پرواز که برای زائران کربلا عرضه می‌کنیم با قیمت مصوب است و اگر موردی هم گزارش شود حتماً برخورد خواهیم کرد.

تین نیوز

شهرام آدم نژاد در ارتباط تلفنی با استودیو خبر ۲۱ پنجشنبه شب شبکه یک سیما افزود: رئیس جمهور دستوری مبنی بر تسهیل برای زائران کربلا در ایام اربعین داد و ۶۰ هزار نفر مجوزی که با هماهنگی دولت عراق انجام شد فقط از طریق مرز هوایی انجام پذیر است و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت دولت عراق مرز زمینی را برای ورود نپذیرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، وی خاطرنشان کرد: تا ظهر روز پنجشنبه ۳۱ هزار نفر را به فرودگاه‌های بغداد و نجف منتقل کردیم.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: انجام تزریق دو دُز واکسن و همچنین داشتن تست منفی pcr در ۷۲ ساعت قبل از پرواز بدلیل کنترل و وضعیت سلامت همچنان وجود دارد و این کار انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ۲ روز گذشته مشکلاتی بویژه برای متقاضیانی که ویزای خود را در آژانس‌های غیر معتبر تهیه کرده بودند وجود داشت و البته آژانس‌های معتبر و ایرلاین هایی که در این زمینه حضور دارند چارچوب مقررات و قیمت‌ها را رعایت کردند و کنترل هم صورت گرفت.

آدم نژاد گفت: روز پنج شنبه با همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی با تعدادی از این آژانس‌های غیر معتبر برخورد شد و سعی کردیم فرآیند تهیه بلیت به راحتی برای مسافران فراهم شود.

وی افزود: از طریق برنامه ریزی با ایرلاین‌های داخلی سعی کردیم تعداد پروازها را افزایش دهیم و از عصر چهارشنبه تا کنون تعداد پروازها نزدیک به دو برابر شده است که هم از فرودگاه امام خمینی (ره) و ۱۱ فرودگاه دیگر انجام می‌شود؛ البته تعداد دو برابر شدن پروازها مربوط به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌باشد و سعی می‌کنیم با تغییر برنامه پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را در نظر بگیریم تا مردم بتوانند بلیت تهیه کنند و از بعد از ظهر روز جمعه تهیه بلیت بسیار راحت در اختیار متقاضیان که ویزا دارند قرار داده خواهد شد.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تعداد مجوز ۶۰ هزار نفر است در حال حاضر سفر حدود ۳۱ هزار نفر انجام شده و ۱۲ هزار نفر هم بلیت خریده‌اند و ۱۷ هزار نفر هم ظرفیت وجود دارد که از جمعه عرضه خواهد شد.

آدم نژاد خاطر نشان کرد: مرزهای زمینی برای خروج از کشور بسته ولی برای ورود به کشور مرز مهران باز شده است و حدود ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس را آماده کردیم و از روز شنبه به بعد مستقر خواهیم کرد و روزانه ۴۰۰ اتوبوس در آنجا حضور دارد و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه پیش فروش بلیت‌های برگشت را هماهنگ کردیم و مسئولان تورها و هماهنگ کننده ها می‌توانند پیش فروش برگشت را دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    جناب آقای معاون وزیر .بدان و آگاه باش که تو نمیتونی برای بلیط هواپیما و هیچ چیز دیگری قیمت تعیین کنی. زور تو و دیگر دولت مردان به قانون عرضه و تقاضا نمیرسه. تلاش بیهوده نکن.