| کد خبر: 234959 |

از آغاز سال جاری تا کنون صورت گرفت:

◄ رشد ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از رشد ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت تخلیه و بارگیری کالا در بنادرودریانوردی امیرآباد در این مدت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن بوده است.

تین نیوز
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از رشد ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت تخلیه و بارگیری کالا در بنادرودریانوردی امیرآباد در این مدت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن بوده است.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ؛ محمدعلی اصل سعیدی پور با اشاره به اینکه میزان عملیات تخلیه و بارگیری در بخش کالاهای عمومی ، اساسی و مواد نفتی در بندر امیرآباد از ابتدای امسال تا نیمه نخست شهریور معادل ۱,۷ میلیون تن بود ‌ اظهار داشت این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، بیانگر رشد ۲۷ درصدی در این حوزه می باشد.

وی همگونی در صادرات و واردات کالا را به " دو پهلویی بودن عملیات تخلیه و بارگیری کالا " در بندرامیرآباد تعبیر کرد که با رعایت موازین اداری و قانونی منجر به عدم یکنواختی و کاهش ترافیک در ورود و خروج کالا می شود.

مدیرکل بندرامیرآباد به خروج بیش از ۷۵ هزار تن کالاهای متروکه در ماههای اخیر با همراهی استاندار مازندران ، دادستان استان و شهرستان بهشهر و همچنین همکاری دستگاههای ذیربط اشاره کرد و از برنامه ریزی های گسترده در حوزه بازاریابی ، جذب مشتریان و صاحبان کالا با توجه به زیرساخت ها و فضای مناسب ایجاد شده در انبارها جهت قرارگیری کالاها در بندرامیرآباد خبر داد.

سعیدی پور در پایان ، کالاهای ساختمانی ، مفتول ، آهن آلات و کالاهای پتروشیمی و کشاورزی را از عمده کالاهای بارگیری شده و جو ، گندم ، ذرت و روغن خوراکی را از دیگر کالاهایی برشمرد که در این مدت در بندر تخلیه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.