| کد خبر: 234941 |

◄ تاکید تشکل های صنفی رانندگان و کامیونداران بر حل مشکل بیمه تکمیلی

از این طریق به اطلاع تمامی همکاران عزیز و بزرگوار می رساند نسبت به بیمه تکمیل درمان جای هیچ نگرانی نیست و کماکان همکاران ما از مزایای بیمه تکمیل درمان استفاده می کنند.

تین نیوز

به دنبال ابطال مصوبه 205 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و نامشخص شدن وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان کامیون، روسای 2 تشکل صنفی مربوط به رانندگان و کامیونداران از برگزاری جلساتی برای بررسی این موضوع خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، روسای 2 کانون رانندگان و کامیون داران کشور، در پیامی که به طور مشترک در شبکه های اجتماعی منتشر شد، تاکید کردند: نظر به این که طی دو سه روز گذشته برای بیمه تکمیل درمان در گروه های مجازی نگرانی هایی به وجود آمده بود تمام اعضای هیئت مدیره 2 کانون رانندگان و کامیون داران از تاریخ بیستم شهریور ماه 1400 در تهران حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه پیام مشترک فیروز کریمی و رضا تیموری عنوان شده است: در تاریخ  20 و 21 شهریور درباره موضوع بیمه تکمیل درمان 2 جلسه با حضور مدیران سازمان برگزار گردید و برای ادامه پیگیری ها  22 شهریور نیز جلسه‌ ای بر گزار می شود، لذا از این طریق به اطلاع تمامی همکاران عزیز و بزرگوار می رساند نسبت به بیمه تکمیل درمان جای هیچ نگرانی نیست و کماکان همکاران ما از مزایای بیمه تکمیل درمان استفاده می کنند و برای رفع اشکالات موجود در نوع خدمات تلاش ها ادامه دارد و از تمامی همکاران عزیز و بزرگوار خودمان درخواست داریم به اظهار نظر های غیر از این توجه نداشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    سنوات 72تا80راننده گان کی درست می شود الان هرکه مراجعه می کند هشت سال کامل نیست چراتامین اجتماعی حتی بقیه را به نرخ روز نمی گیردتا هشت سال کامل شود دراین مورد هم تلاشی انجام دهید

  • محفوظ 1 0

    ظاهراً یک کمی دیر رسیدین
    اون وقتی که همین تین نیوز فقط دو روز از تاریخ عقد اولین قرار داد یعنی ۱۷ مرداد ۹۷ نگذشته بود و هنوز مصوبه ۲۰۵ از شورای عالی بیرون نیامده بود ،هشدارهای لازم را درخصوص ابهامات این بیمه از طرف فعالان صنفی منتشر کرد که هنوز هم اگر جستجو کنید در این بایگانی مجازی موجود است ،اما شماها گوشتان بدهکار نبود .
    انوقتی که تنها دغدغه شما این بود که بنشینید و تفاهم نامه سه جانبه با کانون شرکتها امضا کنید ودلتان راخوش کنید به گرفتن امتیاز برای سهم خواهی وتحت پوشش قرار دادن کارکنان انجمن ها وکانون کامیونداران از بیمه رانندگان فکر امروز رامیکردید.

    شما در طول این سه سال بجای اینکه کمی به تبعات تصمیمات احساسی و غیر قانونی شورای عالی ترابری که تحت تاثیر اعتراضات سال ۹۷ و سردرگمی مدیران وقت سازمان راهداری و وزیر وقت راه و شهرسازی گرفته شده بود بیاندیشید بفکر سهم خود از این سفره بودید

    بنظر می‌رسد کمی دیر رسیدید ،
    شما باید منتظر شکایت های بعدی رانندگانی باشید که دست در جیب آنها کردید و وجوهی راباعقد قرار داد فضولی از جیب آنها برداشتید .

    تکلیف همه مابالتفاوت این وجوه که از محل بارنامه ها بحساب کانون رفت ولی کمتر به آتیه سازان پرداخت شد باید روشن شود.

    تکلیف منافع و سود حاصل از مشارکت منعقد کننده قرار داد با بیمه تکمیلی را بالاخره یک روزی باید روشن شود .

    این دوکانون بهتر است متن شکایت آن شرکت حمل و نقلی که به دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال مصوبه ۲۰۵ شکایت نموده را یکبار با دقت بخوانند .و منتظر تبعات آن هم باشند.

    دیگر زمان پنهان شدن در پشت قشر زحمت کش راننده و سیاه نمایی وترساندن دولت مردان از اعتراضات سراسری رانندگان ودامن زدن به آن گذشته است .
    راننده جماعت هیچ واهمه ای از قطع شدن بیمه تکمیلی سراسر فسادو رانت و سوء استفاده ندارد

    اینهمه شرکت بیمه واینهمه امکان بستن قرار داد .پول گرد وبازار دراز شماها چیکاره آید این وسط دایه های دلسوز تر از مادر

    در خاتمه اگر پول بیمه تکمیلی را با کلک از صاحب کالا میگیرید که وا اصفا این حق ناس است و اگر از حق راننده بزور از بارنامه کم میکنید که باز بدتر

  • راننده 0 0

    نمیدونم چرا به این صنف مظلوم و در عین حال زحمت‌کش اینقدر ظلم و جفا میشه؟
    والا این جماعت اگه نباشند سنگ روی سنگ نمیمونه... قدر این مردان زحمت‌کش رو بدونید و اینقدر از حق و حقوقات این قشر به عنواین مختلف دزدی نکنید