| کد خبر: 234923 |

وضعیت پروازهای مشهد به نجف ویژه اربعین اعلام شد

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای مشهد به نجف برای اربعین با پنج شرکت هواپیمایی انجام خواهد شد.

تین نیوز

حسن جعفری در خصوص وضعیت پروازهای مشهد به نجف برای اربعین اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی «قشم‌ایر» و «معراج» هر روز و شرکت‌های هواپیمایی «سپهران» و «تابان» دو روز در هفته از مشهد به سمت نجف پرواز دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی افزود: شرکت هواپیمایی العراقیه نیز از ۲۴ شهریور تا اول مهر ماه هر روز در این مسیر پرواز خواهد داشت. همچنین احتمال دارد که در روزهای آتی شرکت هواپیمایی بغداد نیز در این مسیر پروازهای خود را اضافه کند.

مدیر روابط‌ عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خاطرنشان کرد: پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که توسط دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا مصوب شده، انجام خواهد شد.

جعفری بیان کرد: ظرفیت پروازهای ایران به سمت نجف ۶۰ درصد است اما پروازهای شرکت العراقیه مطابق قانون کشور عراق و با ۱۰۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از تمام مسافران ایرانی که در این مدت به عراق مشرف می‌شوند، پس از بازگشت در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد تست کرونا گرفته خواهد شد. حتی اگر مسافران در کشور عراق تست کرونا داده باشند، مطابق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی در ایران نیز باید تست کرونا بدهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.