| کد خبر: 234867 |

◄ پیام‌رسان‌ حقوقی برای مشاوره آسان و مطمئن

پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا برای مشاوره حقوقی به سبک واتساپی طراحی شده است و شما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید

تین نیوز

امروزه خیلی از امورات کار و زندگی را با انواع کامپیوتر و موبایل انجام می‌دهیم و به سبک‌های آن هم عادت کرده‌ایم. یکی از این سبک‌ها امکانات و قابلیت‌هایی مثل گفتگو و چت کردن یا ارسال فایل و لینک است. این شیوه را خیلی‌ها نسبت به تماس تلفنی یا آنلاین می‌پسندد. به همین دلیل، خدمات حقوقی هم علاوه بر مشاوره تلفنی به صورت پیام‌رسان و به اصطلاح برخط نیز ارائه شده و از آن هم استقبال خوبی شده است. پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا برای مشاوره حقوقی به سبک واتساپی طراحی شده است و شما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و پیام متنی یا صوتی یا اسناد و مدارک لازم را برای مشاور حقوقی ارسال کنید تا پاسخ سؤال یا ابهام خود را دریافت کنید یا برای حل‌وفصل مشکل خود بهترین راهکار قانونی را از مشاوره حقوقی بخواهید.

برای آشنایی با امکانات و مزایای پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای مشاوره حقوقی برخط

به پیام‌رسان حقوقی، مشاوره برخط هم می‌گویند. در این نوع مشاوره شما با یک وکیل یا متخصص حقوقی در محیطی شبیه پیام‌رسان‌ها وارد گفتگو می‌شوید و مسائل و مطالب خود را از طریق متن یا ویس برای وی ارسال می‌کنید. حال ببینیم چه ویژگی‌هایی در این روش وجود دارد.

مشاوره سریع و بدون معطلی

همیشه تعدادی از چند هزار متخصص حقوقی بنیاد وکلا، آنلاین و آماده گفتگوی مستقیم از طریق پیام‌رسان حقوقی هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از امکانات جستجوی وکیل در پایگاه اینترنتی بنیاد وکلا مشاور خودتان را انتخاب کنید و اگر آنلاین نبود برای رزرو مشاوره اقدام کنید.

پوشش همه مشکلات حقوقی

مشاوره حقوقی از طریق پیام‌‌رسان‌ از جهت مطرح کردن موضوعات حقوقی یا انتخاب وکیل و متخصص تفاوتی با مشاوره حضوری یا تلفنی ندارد. شما قبل از استفاده از پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا می‌توانید اولاً بر اساس دسته‌بندی حقوقی، متخصص و کارشناسان را جستجو و بررسی و انتخاب کنید. ثانیاً هر موضوع حقوقی را می‌توانید با مشاور انتخاب خود بررسی کنید و اگر به مطالعه و بررسی بیشتر نیاز بود، برای مشاوره حضوری یا تلفنی یا مطالعه پرونده اقدام کنید.

بنابراین پیام‌رسان حقوقی همه مسائل حقوقی را پوشش می‌دهد؛ مانند مشکلات ملکی، ثبت احوال، مالیات، شرکت‌ها، انحصار وراثت، کیفری (جرائم)، دیوان عدالت اداری، اسناد رسمی، داوری، سربازی و نظام وظیفه، بیمه، بین‌‌الملل، روابط کار و کارگری، خانواده، جرایم رایانه‌ای (اینترنتی)، قراردادها، وصول مطالبات.

همچنین برای مشورت درباره تنظیم دادخواست مدنی یا شکوائیه کیفری یا هر اوراق قضایی می‌توانید از پیام‌‌رسان‌ حقوقی استفاده کنید.

 پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا

انتخاب مبلغ حق‌المشاوره با شما

مشاوره حقوقی به روش‌های مختلف انجام می‌شود و هر کدام قیمت خودش را دارد. مثلا مشاوره برخط با پیام‌رسان ارزان‌تر از مشاوره حضوری است. از طرف دیگر، در وب‌سایت حقوقی بنیاد وکلا وکلا و متخصصان حقوقی فراوانی آماده اخدمات حقوقی هستند و هر کدام در انواع مشاوره قیمتی را بر اساس سابقه و تخصص خود تعیین کرده‌اند. بنابراین شما می‌توانید حق‌المشاوره‌ها را ببینید و آنها را در تصمیم و انتخاب خویش مدنظر قرار دهید.

هر گفتگو برای یک موضوع

در استفاده از پیام‌رسان حقوقی، شما در هر مشاوره می‌توانید یک موضوع یا مسئله حقوقی یا کیفری را مطرح کنید و مشورت بگیرید. در این حالت، دو طرف برای بررسی و حل یک مشکل تمرکز خواهند داشت‌‌.

پس از پایان مشاوره برخط می‌توانید نظر خود را حتی اگر رضایت نداشته باشید ثبت کنید تا موضوع از طریق پشتیبانی سایت پیگیری گردد.

مشاوره همگانی و جهانی

همه ایرانیان داخل کشور یا خارج از آن، با استفاده از فضای اینترنت می‌توانند از پیام‌رسان حقوقی یا خدمات دیگر بنیاد وکلا استفاده کنند.

بنابراین در هر نقطه از جهان یا در هر شهر و روستایی در ایران باشید، وکلایی زیادی را در کنار خود خواهید داشت.

خدمتی تمام‌وقت و بدون تعطیلی

فرقی نمی‌کند چه ساعتی از شبانه‌روز یا چه روزی از هفته یا تعطیل رسمی بودن با نبودن آن روز، می‌توانید از مشاوره حقوقی به سبک پیام‌رسان استفاده کنید. در بنیاد وکلا، همه روزه و همه ساعته تعدادی مشاور آنلاین حضور دارند و همچنین می‌توانید مشاوره با متخصص آفلاین را هم رزرو کنید.

چت و گفتگوی مستقیم با وکیل

وقتی مشاور حقوقی را انتخاب کردید و پس از مشاهده قیمت و پرداخت آن و پذیرفتن شرایط و قوانین گفتگو، وارد محیط پیام‌رسان می‌شوید. اولین و مهم‌ترین امکان هر پیام‌رسان، چت و گفتگوی مستقیم است که می‌توانید پیام خود را بنویسید.‌

البته قبل از نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه، می‌توانید از گزینه انصراف استفاده کنید و به جستجو و انتخاب وکیل ادامه دهید.

 پیام‌رسان حقوقی بنیاد وکلا

مشاهده پروفایل وکلا و متخصصان

یکی از قسمت‌های جذاب پیام‌‌رسان‌‌ها مشاهده پروفایل اشخاص است. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی نیز این قابلیت با امکانات بیشتر وجود دارد. شما از طریق پروفایل وکلا و کارشناسان حقوقی، علاوه بر تصویر ایشان، با سابقه علمی و عملی آنها آشنا می‌شوید که در انتخاب شما مؤثر است. همچنین فعالیت‌های مختلف حقوقی این متخصصان که در سامانه حقوقی و پایگاه خبری بنیاد وکلا انجام داده‌اند قابل‌مشاهده است؛ مانند تعداد مشاوره‌های ارائه شده و نظرات مشتریان.

ارسال پیام متنی و صوتی

در محیط گفتگو و چت با وکیل، مانند پیام‌رسان‌های دیگر که به آنها عادت دارید، می‌توانید حرفتان را تایپ و پیامتان را ارسال کنید با اینکه حرفتان را بزنید و صدایتان را بفرستید.

ارسال مدارک و دلایل

مشکلات حقوقی و کیفری غالباً به مدارک و اسنادی وابسته هستند و هنگام مشاوره لازم است وکیل یا کارشناس حقوقی آنها را ببیند. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی این امکان وجود دارد که شما به صورت محدود تعدادی از مدارک و اسناد پرونده قضایی را ارسال کنید. البته درباره پرونده‌های سنگین و پیچیده لازم است همه آن مطالعه شود. در این صورت باید از خدمت حقوقی دیگری به نام مطالعه پرونده استفاده کنید. مطالعه پرونده خودش کار تخصصی و پیچیده‌ای است که از عهده وکیل مطالعه پرونده بر می‌آید تا بتواند بهترین راهکارهای قانونی را به موکل یا وکیل مدافع ارائه کند.

حفظ حریم خصوصی موکلان

یکی از نکات مهم در هر مشاوره، حفظ حریم خصوصی و رازداری است. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی نیز این موضوع رعایت شده است تا کاربران با خیالی آسوده مسائل و مشکلات خود را در گفتگو با مشاور مطرح کنند.

تبادل لحظه‌ای پیام

در پیام‌‌رسان‌ حقوقی پیام‌ها به صورت سریع و آنی رد و بدل می‌شود و به نصب برنامه مجزا نیازی نیست. پاسخ‌ها و پیام‌های مشاور از طریق همان وسیله ارتباطی که استفاده می‌کنید (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و رایانه) به شما می‌رسد.

رضایت مشتریان

استفاده‌کنندگان مشاوره برخط می‌توانند نظر و میزان رضایت خود را درباره مشاوره‌ای که داشته‌اند ثبت کنند. همچنین کسانی که مشاوری را انتخاب می‌کنند می‌توانند از نظرات قبلی مشتریان وی باخبر شوند و بر اساس آن تصمیم بگیرند.

استفاده از همه امکانات ارتباطی

شما با امکانات پیام‌‌رسان‌ها مثل واتساپ آشنا هستید و از آنها استفاده می‌کنید. در پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا همان قابلیت‌ها وجود دارد؛ اما یک امتیاز ویژه دارد و آن اینکه فقط می‌توانید با وکیل یا کارشناس حقوقی ارتباط بگیرید!

در همین مطلب خیلی از امکانات پیام‌‌رسان‌ حقوقی بنیاد وکلا بیان شد؛ اما اگر برای اولین بار است با پایگاه خبری بنیاد وکلا یا خدمات حقوقی آن آشنا می‌شوید، پیشنهاد می‌شود با همین پیام‌رسان حقوقی شروع کنید و پس از آنکه رضایت داشتید که قطعاً این‌طور خواهد بود، از بقیه خدمات بنیاد وکلا هم استفاده کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.