| کد خبر: 234798 |

یک راننده کامیون مطرح کرد:

◄ تضاد قوانین دولتی با نیازهای امروز حمل و نقل

یک راننده کامیوندار معتقد است در حالی مسئولان دولتی درخواست اعزام ناوگان جاده ای به بنادر جهت حمل کالاهای اساسی را مطرح می کنند که قوانین دولتی عملاً در تضاد با نیاز امروز حمل و نقل است.

تین نیوز

یک راننده کامیوندار معتقد است در حالی مسئولان دولتی درخواست اعزام ناوگان جاده ای به بنادر جهت حمل کالاهای اساسی را مطرح می کنند که قوانین دولتی عملاً در تضاد با نیاز امروز حمل و نقل است.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند در توضیح این دیدگاه خود گفت: در بنادر کشور برای ثبت نوبت جدید باید مدت زمانی از آخرین بار دریافتی بگذرد که میزان آن متناسب با مسافت مسیر آخرین بار دریافتی است.

وی افزود: این موضوع تا جایی که دغدغه متولیان در خصوص حفظ آرامش در طول سفر و پرهیز از عجله و شتاب و نهایتاً بالا بردن ایمنی سفر باشد امری منطقی و قابل قبول است (گرچه کمتر بودن مدت سفر برای رانندگان بومی نشان از این دارد که ایمنی سفر اولویت تصمیم سازان نیست).

بیشتر بخوانید:

او عنوان کرد: اما مشکل آنجاست که این مدت سفر بر کامیون اعمال شده و عملاً بهره وری ناوگان را کاهش می دهد زیرا هستند افرادی مثل بنده که مالک و راننده به صورت مجزا (یکی در میان) سرویس می روند و این مدت سفر باعث می شود حداقل ۴۸ ساعت، سفر نفر دوم به تأخیر بیفتد تا نوبت نفر بعدی ثبت گردد.

خیرمند تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که جهت رعایت سقف قانونی ساعت کار کارگران، کسی کارخانه را خاموش نمی کند، بلکه نیروی کار را افزایش می دهد.

نوبت بارگیری 1

نوبت بارگیری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.