| کد خبر: 234713 |

◄ درخواست تمدید سیستمی مجدد کارت سلامت رانندگان

سه تشکل صنفی مربوط به رانندگان سواری کرایه در نامه ای به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمدید سیستمی کارت سلامت رانندگان به خاطر شرایط کرونایی را خواستار شدند.

تین نیوز

سه تشکل صنفی مربوط به رانندگان سواری کرایه در نامه ای به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمدید سیستمی کارت سلامت رانندگان به خاطر شرایط کرونایی را خواستار شدند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که در اختیار تین نیوز قرار گرفته، با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، آمده است: با توجه به این که رانندگان در هر شرایطی در حال خدمت رسانی و در حد بالای معرض ابتلا به مبتلا شدن به بیماری قرار دارند تقاضا می شود با توجه به این که اعتبار تعدادی زیادی کارت سلامت پایان یافته و رانندگان جهت تمدید نتوانسته اند اقدام نمایند، به منظور کاستن از ریسک ابتلا در این مراکز و ایمن نگه داشتن رانندگان از خطر ابتلا، دستور فرمایید کارت های سلامت رانندگان به مدت 2 ماه به طور سیستمی از طریق سازمان متبوع تمدید گردد.

بیشتر بخوانید:

این نامه از سوی سه تشکل کانون کارگری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور، اتحادیه تعاونی شرکت های سواری کرایه کشور و کانون کارفرمایی انجمن های صنفی شرکت های سواری کرایه کشور به داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ارسال شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.