| کد خبر: 234630 |

توسعه فرودگاه رامسر تا یکسال آینده به سرانجام می‌رسد

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه فرودگاه شهدای رامسر، پشتیبانی مسئولان این شهر و متمایز بودن رامسر را دلیل توسعه کمی و کیفی فرودگاه این شهر دانست.

تین نیوز

مصطفی صفایی گفت: برای اجرای کامل طرح توسعه ترمینال فرودگاه رامسر حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است؛ چراکه فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه هر شهر و استان به شمار می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صفایی با اشاره به موقعیت منطقه‌ای رامسر به‌عنوان شهری گردشگرپذیر با آوازه بین‌المللی افزود: همین موقعیت متمایز، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را بر آن داشت تا اقدامات توسعه‌ای خوبی را برای ارتقای کمی و کیفی این فرودگاه به‌صورت عملیاتی و مداوم انجام دهد.

این مقام مسئول با اظهار اینکه در سال‌های اخیر بیش از ۸۰درصداز طرح‌های فرودگاهی که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۵۰ درصد بوده به بهره‌برداری رسیده است، اظهار امیدواری کرد: ۲۰ درصد باقیمانده تا انتهای سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها همچنین پیش‌بینی کرد مدت زمان یکسال آینده این طرح زیرساختی در فرودگاه این شهرستان به سرانجام برسد.

صفایی در مورد روند مراحل اجرایی طرح جامع فروگاه رامسر نیز گفت: پشتیبانی و حمایت‌های مسئولان شهرستان در تملک زمین در راستای طرح توسعه فرودگاهی و بهبود هرچه بهتر شرائط پرواز بسیار کمک کننده است و ضمن آنکه با تملک اراضی بیشتر می‌توان این فرودگاه را به دستگاه‌های کمک‌ناوبری مجهز کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.