| کد خبر: 234399 |

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر در آستانه تعطیلی قرار گرفته است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نگرانی اهالی منطقه پارس‌آباد را از تعطیلی این پروژه و اجرا نشدن آن یادآور شد و گفت: مردم منطقه به حدی ناراحت و عصبانی هستند که حتی بنده را به مجالس ختم راه نمی‌دهند و بنده هیچ پاسخی برای مردم حوزه انتخابیه خود ندارم چرا که مسئولان کشوری و استانی کم توجهی به این پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

تین نیوز

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت هفت ماه از شروع تعریض محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر این پروژه به دلیل بدهی زیاد به پیمانکاران در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

عباس جهانگیرزاده ششم شهریور در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل اظهار کرد: پیمانکار پروژه برای ادامه احداث این مسیر بیش از 30 میلیارد تومان طلب دارد که تاکنون یک ریال آن پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: هر چند در زمان آغاز پروژه 80 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این مسیر کار می‌کردند اما به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز در حال حاضر در این مسیر تنها 10 دستگاه ماشین‌آلات کار می‌کنند و کارگاه این پروژه در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نگرانی اهالی منطقه پارس‌آباد را از تعطیلی این پروژه و اجرا نشدن آن یادآور شد و گفت: مردم منطقه به حدی ناراحت و عصبانی هستند که حتی بنده را به مجالس ختم راه نمی‌دهند و بنده هیچ پاسخی برای مردم حوزه انتخابیه خود ندارم چرا که مسئولان کشوری و استانی کم توجهی به این پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

جهانگیرزاده با انتقاد از سفر مکرر معاون وزیر راه و شهرسازی به اردبیل و عدم توجه به شهرستان‌ها افزود: چه لزومی دارد که مسئول کشوری به استان اردبیل سفر کند اما با بازدید از راه‌های اردبیل در کمتر از هفت ساعت به تهران بازگردد و هیچ توجهی به شهرستان‌ها نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بنده در صورتی که این بی‌توجهی‌ها ادامه پیدا کند، از طریق مجاری قانونی موضوع را پیگیری کرده و به وزیر جدید راه و شهرسازی تذکری جدی خواهم داد تا موضوع احداث و تعریض محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر را در اولویت قرار دهند.

سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تعطیل است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب سرمایه‌گذاری در استان اردبیل به ویژه بی‌توجهی به شهرستان‌ها اضافه کرد: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تعطیل شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی هیچ حمایتی را از سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها انجام نمی‌دهند.

جهانگیرزاده بیان کرد: در حالی که ما باید دست سرمایه‌گذاران را به گرمی بفشاریم تا در مناطق محروم سرمایه‌گذاری کنند، با ترفندهای مختلف و سنگ‌اندازی در صدور مجوزها نارضایتی آنها را فراهم کرده‌ایم.

وی با انتقاد شدید از بی‌توجهی مدیران بانک ملی در سطح کشور و استان نسبت به پرداخت تسهیلات برای کارخانه پالایش دانه‌های روغنی در اردبیل ادامه داد: بیش از 15 ماه است که بنده پیگیر صدور مجوز برای این کارخانه فرآوری در پارس‌آباد هستم اما مدیرعامل بانک ملی که خود فرزند استان اردبیل است، در این مسیر سنگ‌اندازی کرده و مقاومت نشان می‌دهد.

جهانگیرزاده با هشدار به مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: چنانچه از سوی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی چنین مقاومت‌ها و کارشکنی‌هایی ادامه پیدا کند، بنده افراد خاطی را معرفی کرده و آنها را رسوا خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال تخریب و یا تخطعه زحمات انجام شده در استان با پیگیری استاندار اردبیل نیستیم ولی اینکه تنها تمرکز فعالیت‌ها در شهر اردبیل باشد و سایر شهرستان‌ها مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد، از عدالت به دور است و ضروری است مسئولان و مدیران توجهی جدی به توسعه متوازن در مناطق مختلف داشته باشند.

جهانگیرزاده گفت: نباید بی‌عدالتی‌ها زمینه نارضایتی مردم را در مناطق محروم به وجود آورد در حالی که انتظار می‌رود با گذشت سال‌ها جاده مرگ پارس‌آباد به سمت اردبیل تعریض و به چهار بانده تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.