| کد خبر: 234395 |

آغاز عملیات احداث کانال بتنی مسلح در یکی از محلات حاشیه شهر زابل

تین نیوز

عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان ، گفت: پروژه  احداث کانال در خیابان هیرمند ۸۸ شهر زابل و با هدف ایمن سازی، هدایت آب‌های سطحی و زیباسازی این محله حاشیه نشین اجرایی شده است.

عطاءاله اکبری ادامه داد: در قالب این پروژه اقداماتی نظیر اجرای کانال بتنی بطول ۶۸۰ متر و به عرض ۲ متر و ۲۰ سانتی متر و همچنین اجرای کانیو و جدول جهت هدایت آب‌های سطحی بطول یک هزار و ۴۰۰ متر و اجرای آسفالت و لایه‌های اساس و زیر اساس در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه مهم باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در مدت ۲ سال اجرایی می‌شود.

اکبری با اشاره به اهمیت هدایت آب‌های سطحی گفت: این پروژه مهم در راستای بازآفرینی محلات حاشیه شهر زابل و به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارندگی عملیاتی شده است

وی گفت: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل حاشیه نشینی شهرستان زابل توسط این اداره کل هزینه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل در راستای اجرایی شدن سیاست‌های محرومیت زدایی از چهره محلات حاشیه چهار شهر زاهدان، زابل، خاش و سراوان ۵۰ پروژه باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان را به عنوان محرک رشد و توسعه این محلات در چند سال اخیر مورد توجه قرار داده است.

گفتنی است : در حاشیه مراسم آقای دکتر دهمرده و آقای دکتر سرگزی نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل راه و شهرسازی از نزدیک از روند احداث بزرگراه‌های زاهدان_ زابل، زاهدان_بیرجند و پل در حال ساخت نهراب بازدید نمودند و قول‌های مساعد برای تامین اعتبارات این طرح‌ها داده شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.