| کد خبر: 234358 |

همزمان با هفته دولت؛

◄ ۲۳ پروژه راهداری در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی به بهره برداری‌ می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از بهره‌برداری ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین نیوز، اسداله جلال‌زاده، در دومین روز از هفته دولت اظهار داشت: ۲۳ پروژه راهداری در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و  ضط۲۲۷ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی عملیات تعریض، نوسازی و بهسازی راه روستایی، اجرای روشنایی، احداث راه روستایی، احداث پل، اصلاح شیب شیروانی، روکش آسفالت سرد و گرم  و احداث قرنیز در راه‌های استان را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

جلال‌زاده از افتتاح روکش اسلاری سیل محور سه راهی بشرویه _ دیهوک برای اولین بار در استان خبر داد و افزود: پروژه های هفته دولت در شهرستان های خوسف، درمیان، بشرویه، سربیشه، فردوس، قاین، نهبندان، طبس و زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین اذعان داشت: افتتاح پروژه‌های تعریض و بهسازی محور سربیشه_درح_ مرز ماهیرود، اصلاح شیب و شیروانی و آسفالت گرم محور نهبندان_ بیرجند و عملیات روکش آسفالت محورهای فرعی راه روستایی نهبندان به طول ۲۰ کیلومتر از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این هفته است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.