| کد خبر: 234355 |

◄ ساخت اولین قطار واگن آمبولانس در زنجان

اولین قطار واگن آمبولانس کشور در استان زنجان در حال ساخت و تکمیل است.

تین نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: اولین قطار واگن آمبولانس کشور در استان زنجان در حال ساخت و تکمیل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اصفر جعفری‌روحی در رابطه با اولین تزریق خون در داخل بالگرد هوایی اورژانس در کشور، اظهار کرد: ماه گذشته بر اثر بروز حادثه در یکی از شرکت‌های ابهر که با توجه به آسیب مصدوم، درخواست اعزام بالگرد هوایی اورژانس انجام و برای اولین‌بار تزریق خون به مصدوم در داخل بالگرد هوایی اورژانس زنجان در کشور انجام شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده و تعامل با واحد خون بیمارستان آیت‌الله موسوی، در صورت نیاز به تزریق خون در داخل بالگرد اورژانس فوراً تامین خواهد شد.

این مسئول، از ایجاد قطار واگن آمبولانس برای اولین‌بار در کشور خبر داد و تصریح کرد: طبق انعقاد قرارداد با یک شرکت در شهرستان ابهر برای اولین‌بار در کشور در حال ساخت واگن آمبولانس قطار در استان زنجان هستیم که اعتبارات مورد نیاز آن نیز تامین می‌شود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، گفت: قطار واگن آمبولانس برای ارائه خدمت سریع‌تر به مردم در شرایط بروز حادثه و بحرانی راه‌اندازی خواهد شد.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اولین پایگاه ریلی کشور در شهرستان خرم‌دره، قرار دارد، خاطرنشان کرد: ایستگاه خرم‌دره یکی از بهترین ایستگاه‌های استان محسوب می‌شود، زیرا این ایستگاه به سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه ارائه خدمات می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.