| کد خبر: 234309 |

عملکرد نامطلوب شهرداری تهران در بزرگراه آزادگان

در حالی که کشورهای مختلف جهان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و پیچیده را به شدت کوتاه نموده اند، زمان اجرای برخی پروژه های کوچک عمرانی در شهرداری تهران بسیار طولانی و آزار دهنده است.

تین نیوز

سرعت اجرای برخی  پروژه های عمرانی در شهرداری تهران مایه شرمساری است در حالی که کشورهای مختلف جهان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و پیچیده را به شدت کوتاه نموده اند،  زمان اجرای برخی پروژه های کوچک عمرانی در شهرداری تهران بسیار طولانی و آزار دهنده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابر نیوز، از جمله این پروژه ها ترمیم بزرگراه آزادگان است که منجر به آزار مردم و اتلاف میلیون ها ساعت وقت شهروندان تهران از خروجی شیخ فضل الله به بزرگراه آزادگان تا چند کیلومتر داخل آزادگان می باشد.

 تاوان برنامه ریزی و مدیریت نامناسب را مردم هر روز و هر ساعت پرداخت می کنند  دلیل این عملکرد تاسف بار چیست؟ آیا پیمانکار ضعیف است و ماشین آلات لازم را در اختیار ندارد؟ آیا بودجه لازم برای اجرای سریع این پروژه در اختیار نمی باشد؟ آیا مجوزهای لازم برای اجرای سریع پروژه اخذ نشده؟ آیا شن و آسفالت وجود ندارد؟ 

هر کدام از اینها یا موارد دیگر که باشد نشان دهنده ضعیف مدیریت و برنامه ریزی در تیم مدیریت پروژه و شهرداری تهران است. مدیریت قوی و با تدبیر مدیریتی است که قبل از اجرای پروژه همه موارد را با جزئیات بررسی و پس از اطمینان کامل از حل همه مشکلات پروژه را آغاز نماید  مدیریتی که برای شهروندان ارزش قائل باشد هرگز اینگونه مردم را عذاب نمی دهد. 

حال که پروژه شروع شده و مردم هر روز اینقدر دچار عذاب هستند چرا چاره اندیشی نمی کنید؟  چرای برای حل مشکلات هم اندیشی و تدبیر نمی کنید. آقای زاکانی می بایست شخصا اینگونه کم تدبیری ها را بررسی و مدیریت فرمایند و اجازه تکرار چنین رویه های آزار دهنده ای را ندهند.

ترمیم بزرگ راه آزادگان
طولانی شدن ترمیم بزرگراه آزادگان
ترمیم بزرگراه آزادگان و ترافیک ایجاد شده
ترمیم بزرگراه آزادگان و ترافیک ایجاد شده در این مسیر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ترابر نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.