| کد خبر: 234305 |

وضعیت جوی پایدار و آرام در تهران و اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای آخر هفته، در تهران و اکثر مناطق کشور، جوی پایدار و آرام را شاهد خواهیم بود.

تین نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای آخر هفته، در تهران و اکثر مناطق کشور، جوی پایدار و آرام را شاهد خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز و اوایل شب برای برخی از نقاط استان کرمان، ارتفاعات شمال استان هرمزگان، ارتفاعات جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق استان فارس، نیمه غربی استان مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، سمنان و تهران رعد و برق و وزش باد موقت را پیش‌بینی می‌کنیم.

سازمان هواشناسی با اعلام این‌که امروز در نقاطی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود، اضافه کرد: فردا در استان‌های گیلان و مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. ضمن این‌که اکثر مناطق کشور دارای جو پایدار خواهد بود. از امروز -سه‌شنبه- تا آخر هفته در نوار شرقی کشورر تندباد و به طور نسبی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از عصر روز چهارشنبه تا جمعه افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق، باعث می‌شود در برخی نقاط خوزستان و ایلام با پدیده گرد و خاک رو به رو شویم. همچنین روزهای پنج‌شنبه و جمعه بخش‌های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهند بود.

سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی ۵ روز آینده، افزود: در تهران آسمان صاف و آفتابی را شاهد خواهیم بود، اما بر روی مناطق شمالی و مرتفع استان، احتمال بارش رگبار پراکنده است. ارتفاعات شرق و جنوبی کشور نیز ممکن است با پدیده جوی باد و گرد و خاک رو به رو شوند.

 بنابر اعلام سازمان هواشناسی، امروز -سه‌شنبه- بیشینه دما در استان تهران ۳۵ درجه سانتی‌گراد، چهارشنبه ۳۶ سانتی‌گراد و پنج‌شنبه  ۳۷ سانتی‌گراد و کمینه دما مهرآباد به ۲۶ سانتی‌گراد و شمیرانات ۲۴ سانتی‌گراد می‌رسد.

بیشینه دمای اهواز امروز به ۴۷ درجه سانتی‌گراد رسیده و برای فردا بیشینه ۴۸ درجه سانتی‌گراد و پنجشنبه و جمعه به ۵۰ درجه خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.