| کد خبر: 234296 |

جوابیه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی؛

◄ فرودگاه امام برای رانندگان تاکسی محل استراحت دارد

در فاصله 5 دقیقه ای ترمینال در محوطه فرودگاه امام دپوی تاکسیرانی به عنوان کمپ استراحت برای تاکسیرانان وجود دارد.

تین نیوز

 به دنبال انتشار تصویری از شرایط استراحت یک راننده فرودگاه امام، مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاه امام خمینی در این مورد توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش تین نیوز،  جواد صالحی در این مورد گفت: فرودگاه امام خمینی 6 شرکت تاکسیرانی دارد و حدود 1657 تاکسی با این شرکت ها قرارداد دارند و در فاصله پنج دقیقه ای ترمینال، در محوطه فرودگاه دپوی تاکسیرانی به عنوان کمپ استراحت برای تاکسیرانان وجود دارد.

وی عنوان کرد: طبیعی است که این تعداد تاکسی را نمی توان همزمان جلوی ترمینال مسافربری مستقر کرد بنابراین دپوی تاکسیرانی جهت استراحت با خدمات حمام، غذا خوری و دیگر امکانات رفاهی برای رانندگان ایجاد شده است و رانندگان تاکسی براساس نیاز و شرایط پروازها و اعلام آمادگی خودشان از محل دپو فراخوان می شوند و جلوی ترمینال یا روی سکو می روند.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی رانندگانی که شماره گرفته اند، در حالت آماده باش برای خدمت رسانی بوده و در حال استراحت نیستند اما اگر راننده ای خسته است باید به استراحتگاه مورد نظر شده مراجعه کند چرا که جلوی ترمینال محلی برای استراحت نیست.

صالحی با اشاره به وجود نمازخانه در ترمینال و این موضوع که خیلی از راننده ها در همان فضای عمومی نماز می خوانند یا استراحت می کنند؛ عنوان کرد: رانندگان می دانند که آن محل در عکس پارکینگ آمبولانس و آن آمبولانس آماده به خدمت است و اگر اتفاقی برای فردی بیافتد آمبولانس باید سریع به موقعیت مورد نظر برسد.

به گفته وی حتی اگر راننده مورد نظر خیلی خسته بوده و چند دقیقه را نتوانسته تا دپو طی کند؛ می توانست داخل نمازخانه ترمینال استراحت کند.

وی با بیان این که همه تاکسیرانان می دانند وقتی جلوی ترمینال آمده اند دیگر آماده به خدمت هستند و پروازی نشسته و فراخوان شده اند چون خودشان هم برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد:  اما اگر راننده ای خسته است 2 راه  دارد، یا برگردد به محل استراحت رانندگان که چند دقیقه با ترمینال فاصله دارد (طبیعی است که جلوی ترمینال نمی توان استراحتگاه تعبیه کرد)، راه دیگر این است که به نمازخانه مراجعه و آنجا استراحت کند.

صالحی در پایان اعلام آمادگی کرد محل استراحت (دپو) را به راننده مورد نظر نشان بدهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    من ۱۳ سال در فرودگاه امام تاکسی دارم در جواب آقای صالحی ایشان لطفا تشریف بیاورند دپو فرودگاه و محل استراحت رانندگان را ببینند و دستشویی موجود را ملاحظه کنند ببینم خود ایشان حاضر به رفتن به این سرویس بهداشتی می‌شوند از ۱۵ تا سرویس یه دونه کار میکنه و اگه حمام هست بما هم نشون بدهند