| کد خبر: 234256 |

برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو مشخص شدند

در مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو که با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد، مشتریان برای ثبت‌نام نهایی و واریز وجه انتخاب شدند.

تین نیوز

در مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو که با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار شد، مشتریان برای ثبت‌نام نهایی و واریز وجه انتخاب شدند.

به گزارش تین نیوز از ایران‌خودرو، نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

پیامک اطلاع‌رسانی برای منتخبان نیز ارسال خواهد شد، اما مبنای نتایج سایت فروش اینترنتی است.

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند، در صورت عدم واریز نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

در طرح پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو، پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این به دلیل تعطیلی روز سه‌شنبه (۲۶ مردادماه) و عدم امکان برگزاری مراسم قرعه‌کشی، این مراسم به روز جاری موکول شد.

مطابق آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ایران‌خودرو با تولید ۱۵۷ هزار و ۱۴۳ دستگاه خودرو (افت ۱.۸ درصدی در هم‌سنجی با پارسال) لقب بزرگترین خودروساز کشور را به خود اختصاص داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.