| کد خبر: 234171 |

◄ تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان شهریور تمدید شد

تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان شهریور تمدید شد.

تین نیوز

تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بانک عامل حوزه مسکن مهلت استفاده از تسهیلات طرح ۸۲ را تا پایان شهریور سال ۱۴۰۰ تمدید و اعلام کرد: در راستای تمدید مدت استفاده از منابع ناشی از صدور اوراق رهنی مذکور، به منظور مساعدت با خریداران واحدهای مسکونی و پاسخگویی به تمامی درخواست‌های واصله و تعهدات ایجاد شده توسط شعب و با در نظر گرفتن تعطیلی‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا، بدین وسیله مهلت استفاده از تسهیلات طرح ۸۲ تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

در این راستا اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مذکور مشمول درخواست‌هایی می‌شود که پیش‌نویس قرارداد آن حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تنظیم و قرارداد ذیربط حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.

تمامی شعب بانک عامل حوزه مسکن به متقاضیانی که تا پایان شهریور سال آینده درخواست بهره‌مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق‌تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توأم (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت خواهند کرد.

براساس این گزارش، پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از دی ماه سال جاری به متقاضیان پرداخت می‌شود به نحوی است که نیمی از مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق‌تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و مابقی از محل منابع بدون سپرده (مجموعاً تا سقف‌های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم) پرداخت می‌شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.