| کد خبر: 234143 |

◄ حمایت کانون صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور از «رستم قاسمی»

کانون صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور در بیانیه‌ای حمایت خود را از «رستم قاسمی» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

تین نیوز

کانون صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور در بیانیه‌ای حمایت خود را از «رستم قاسمی» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور در بیانیه‌ای حمایت خود را از «رستم قاسمی» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

در متن این بیانیه که برای رییس مجلس شورای اسلامی نگاشته شده، آمده است: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در گرو تلاش‌های دلسوزانه انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به دینداری و ملیتشان است.

این بیانیه می افزاید: هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای سراسر کشور به نمایندگی از جامعه بزرگ رانندگان سراسر کشور لازم می‌داند ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم در انتخاب آیت‌الله رییسی به عنوان رییس‌جمهور و تشکر از برنامه‌ها و سیستم‌های دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل و رسیدگی به مطالبات و نیاز جامعه رانندگان کشور ضمن تقدیر و تشکر از ریاست جمهور در انتخاب و معرفی وزیر کاردان باتجربه و متعهد برای وزارت راه و شهرسازی بدینوسیله همراهی و همکاری خود را با برنامه‌ها و سیاست‌های وزیر پیشنهادی اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید بهسازی و رشد وضعیت جامعه رانندگان کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی در سایه انتخاب آقای رستم قاسمی شتاب و افزایش مضاعفی خواهد گرفت. از جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با رای بالا وزیر متعهد و خوش‌فکر را برای خدمت به جامعه حمل‌ونقل و به ویژه رانندگان همراهی و یاری کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.