| کد خبر: 234080 |

◄ کاهش تردد قطارهای مسافربری به مشهد هنوز ابلاغ نشده است

مسوول روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان گفت: تاکنون کاهش یا تغییری در برنامه حرکت قطارهای مسافربری به مقصد مشهد به این اداره کل ابلاغ نشده است.

تین نیوز

مسوول روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان گفت: تاکنون کاهش یا تغییری در برنامه حرکت قطارهای مسافربری به مقصد مشهد به این اداره کل ابلاغ نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد معراجی فر افزود: در حال حاضر حرکت قطارهای مسافربری به مشهد مطابق برنامه سیر در مردادماه در حال انجام است و البته به صورت دقیق اطلاعات روزانه تعداد قطارهای ورودی و خروجی به مشهد را در اختیار ندارم اما آمار ترددها همان آمار گذشته است.

وی ادامه داد: در صورت تغییر در برنامه قطارهای مسافربری به مشهد، برنامه جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و مطابق اعلام قبلی مسوولان راه آهن خراسان روزانه دست کم ۶۰ رام قطار مسافربری در مسیر ریلی منتهی به مشهد به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

از هفته گذشته مسوولان محلی و استانی سیاست کاهش و ممنوعیت سفر به خراسان رضوی به ویژه مشهد را در دستور کار قرار دادند تا از شیوع بیشتر کرونا در کلانشهر مسافر پذیر مشهد جلوگیری شود و در این راستا محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد ۱۹ مرداد ماه در گفت و گو با ایرنا  اعلام کرده بود: ظرف روزهای اخیر "سیاست کاهش سفر" با جدیت دنبال شده و در همین راستا میزان سفر ریلی به مشهد ۴۸ درصد، سفرهای هوایی ۷۲ درصد و مسافرت جاده‌ای با استفاده از اتوبوس به این کلانشهر مذهبی به میزان ۳۸ درصد نسبت به هفته پیش کمتر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.