| کد خبر: 234075 |

◄ مراکز معاینه فنی تهران تا ۳۰مرداد تعطیل است

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: با توجه به تعطیلات و محدودیت هایی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده، براساس مصوبه ستاد معاینه فنی شهرداری تهران همه مراکز معاینه فنی در شهر تهران تا ۳۰ مرداد (شنبه) تعطیل است.

تین نیوز

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: با توجه به تعطیلات و محدودیت هایی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده، براساس مصوبه ستاد معاینه فنی شهرداری تهران همه مراکز معاینه فنی در شهر تهران تا ۳۰ مرداد (شنبه) تعطیل است.

به گزارش تین نیوز، عبدالله متولی افزود:بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا مراکز معاینه فنی خودرو جزء مشاغل گروه «الف» هستند و باید خدمات ارایه دهند و می بایست پاسخگو ارباب رجوع باشند، اما بر اساس دستورالعمل ماده 3 آیین نامه اجرایی نحوه انجام  امور معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، ستاد های معاینه فنی شهرداری ها در شهرهایی که در بحث کرونا مشکل و درگیری بیشتری دارند می توانند نسبت به تعطیلی این مراکز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس هم تمامی مراکز معاینه فنی درشهر تهران تا ۳۰مرداد(شنبه) تعطیل است و در شهر تهران ۱۷ مرکز معاینه فنی خودرو با ۵۵ خط (به جزء ایام تعطیلات پیش رو) فعال هستند.

متولی خاطرنشان کرد: در مراکز معاینه فنی که درسطح کشور فعال هستندو خدمات ارائه می دهند، همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی به متقاضیان توصیه می شود که از سرویس نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند و بر اساس نوبت به این مراکز مراجعه کنند، چرا که به این ترتیب هم جلوی ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به این مراکز گرفته می شود و هم اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز موفق تر خواهیم بود.

وی ادامه داد: به منظور گرفتن نوبت اینترنتی برای مراکز معاینه فنی متقاضیان می توانند در هر شهری به پایگاه و سایت اطلاع رسانی شهرهای خود مراجعه کنند که به صورت مجزا فعال هستند.

متولی در خصوص قیمت های هزینه معاینه فنی برای خودروهای مختلف نیز گفت: در مجموع قیمت ارائه خدمات معاینه فنی نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است و برای خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان، خودروهای سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان و برای خودروهای دوگانه سوز تک مخزن ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خودروهای دوگانه سوز دو مخزن ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.