| کد خبر: 234046 |

◄ نظر مساعد کمیسیون عمران نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی؟

از ساعت ۱۰ صبح امروز جلسات رسمی کمیسیون ها برای بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی به طور رسمی برگزار می شود.

تین نیوز

در حالی که رئیس مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم خبر داده همزمان یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرده که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دارای سابقه کاری قابل قبولی برای تصدی این وزارتخانه است.

به گزارش تین نیوز، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز شنبه 23 مرداد مجلس شورای اسلامی گفت که از ساعت ۱۰ صبح امروز جلسات رسمی کمیسیون ها برای بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی به طور رسمی برگزار می شود.

در عین حال اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ایسنا عنوان کرد: از نظر بنده سابقه کاری و کارنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای تصدی امور این وزارتخانه قابل قبول است اما برنامه های ایشان باید مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: برای ما اهمیت دارد که برنامه وزرا قابل قبول بوده و اولویت های حوزه خودشان را در بربگیرد و وزیر پیشنهادی نیز باید برای اجرای این برنامه ها تسلط کافی داشته باشد.

او عنوان کرد: در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز به همین ترتیب عمل خواهیم کرد یعنی لازم است که ما برنامه های ایشان را ارزیابی کنیم چراکه تمرکز ما بیشتر روی برنامه وزرا است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موارد باید در جلسات کمیسیون به بحث گذاشته شود اما از نظر سابقه اجرایی نسبت به گزینه های متعددی که برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده بود، آقای قاسمی سابقه قابل قبولی دارد. در نهایت باید برنامه های ایشان در جلسات کمیسیون عمران مورد ارزیابی قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.