| کد خبر: 234036 |

اکرم نجفی بیان کرد :

◄ عمران ، بهسازی ،توسعه و طرح های هادی روستایی رونق می گیرد

با انتخاب اعضای شوراهای اسلامی روستایی در ششمین دوره در جابجایی برخی از دهیاران در استان قزوین روند فعالیت های عمرانی در حوزه های روستایی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

تین نیوز

قزوین/سید مرتضی نصری  اکرم نجفی مدیر کل دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستایی استانداری قزوین با بیان این مطلب گفت:با انتخاب اعضای شوراهای اسلامی روستایی در ششمین دوره در جابجایی برخی از دهیاران در استان قزوین روند فعالیت های عمرانی در حوزه های روستایی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیر کل دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستایی استانداری قزوین در دیدار با مدیر خبرگزاری تین نیوز در استان قزوین که به مناسبت هفته ی خبر نگار صورت گرفت گفت : عملیات بهسازی و عمران روستایی در دوره جدید توسط 627 دهیاری از رونق و سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی در 665 روستای استان قزوین با حضور 2200 نفر وظیفه هدایت و نظارت فعالیت های عمرانی در روستاها و دهیاری ها برعهده دارند.

نجفی ترغیب مشارکت مردم ، اجرای سیاست های دولت ، انتخاب دهیاران ، پیگیری مشکلات روستاها و پیگیری طرح های هادی روستایی را از اهم دیگر فعالیت های اعضای شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران ذکر کرد.

مدیر کل دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستایی استانداری قزوین با تقدیر از نقش رسانه ها در انعکاس مسایل و مشکلات روستایی و انتقال ان به مسولان تقدیر و خبرنگاران را که در جهت تنویر افکار عمومی و رونق فعالیت های عمرانی و مشارکت مردم در اجرای پروژ های زیربنایی شایسته تقدیر برشمرد.

در این دیدار سید مرتضی نصری بر اهمیت اطلاع رسانی توسط مسولان در جهت مرتفع ساختن مشکلات تاکید کرد.

WhatsApp Image 2021-08-11 at 17.44.50

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.