| کد خبر: 234031 |

◄ رانندگان کجای مافیای سیمان قرار دارند؟/ مسئولان آدرس اشتباه می دهند

رانندگانی که در این شرایط بد کرونا با کمترین امکانات بهداشتی اقدام به حمل کالای اساسی و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد کشور نموده اند کجای مافیای سیمان قرار دارند که ناجوانمردانه به آنان تهمت و بهتان می زنند؟

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل کالای جاده ای این سوال را از مسئولان مطرح کرد که «رانندگانی که در این شرایط بد کرونا با کمترین امکانات بهداشتی اقدام به حمل کالای اساسی و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد کشور نموده اند کجای مافیای سیمان قرار دارند که ناجوانمردانه به آنان تهمت و بهتان می زنند»!

به گزارش تین نیوز،  این پرسش احمد رضا بهرامی مربوط به نامه ای است که به گفته او شرکت سیمان سپاهان در مورد مشکلات قیمت و کمبود سیمان به اداره راه و ترابری و مجموعه اداری شهرستان مبارکه و استان اصفهان ارسال کرده و رانندگان حمل سیمان را دلیل به وجود آمدن وضعیت فعلیسیمان ذکر و رانندگان  را متهم به سودجویی کرده است که از وضعیت قطعی برق که شرایط کمبود سیمان را به وجود آورده سو استفاده می کنند!

بهرامی در بخشی از این پیام که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، تاکید کرده که این تهمت و بهتان موجب بد نامی و مقصر جلوه دادن رانندگان زحمت کش شده است تا سرپوشی باشد بر بی کفایتی و بی مسئولیتی خود!

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرده «این تهمت و بهتان در حالی مطرح شده که با ورود سیمان به بورس این مکان به جولانگاه سرمایه‌ داران بزرگ تبدیل شده که به شکل عمده خط‌های تولید را خریداری و سپس با رکوردهای افزایشی اقدام به فروش سیمان کنند و در کنار اینها خود مسئولان کارخانه سیمان سپاهان نیز اقدام به صادرات بی رویه کلینکر کرده که خود یکی از بزرگترین دلایل کمبود و گرانی سیمان می باشد».

این راننده همچنین تاکید کرده که سخنان ایرج رهبر نایب رئیس انجمن انبوه‌ سازان تهران خود گواهی بر مشکلات به وجود آمده در بازار سیمان بوده که گفته است: «معدودی از افراد در گلوگاه بورس نشسته‌ اند و طی هماهنگی با یکدیگر نرخ سیمان را تعیین می‌کنند؛ قرار بود با عرضه سیمان در بورس قیمت ها کاهش پیدا کند اما در حال حاضر کیسه‌ای ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان به دست سازندگان می‌رسد. همین وضعیت را هم زمانی که فولاد در بورس عرضه شد داشتیم. این در حالی است که کارخانجات از برق و گاز ارزان قیمت استفاده می‌کنند و باید تلاش کنند تا مستقیما کالا را به دست مصرف‌کننده نهایی برسانند؛ اما هم‌اکنون دلالان تعیین کننده نرخ ها هستند!»

بهرامی در ادامه پیام خود آورده است: حال سوال ما از مسئولان این است که رانندگانی که در این شرایط بد کرونا با کمترین امکانات بهداشتی نسبت به حمل کالای اساسی و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد کشور اقدام نموده اند، کجای مافیای سیمان قرار دارند که این گونه ناجوانمردانه به آنان تهمت و بهتان می زنند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.