| کد خبر: 234030 |

◄ اسامی وزرای پیشنهادی/ رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی+ سوابق

از سوی دیگر رسانه ها از ارایه فهرست وزرای دولت سیزدهم به مجلس خبر داده و اسامی این افراد را به عنوان غیر رسمی منتشر کرده است که در این فهرست نام رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به چشم می خورد.

تین نیوز

با انتصاب سید مسعود میرکاظمی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بخش دیگری از پازل کابینه سیزدهم و دولت سید ابراهیم رئیسی تکمیل شد.

به گزارش تین نیوز، با این انتصاب سید ابراهیم رئیسی، اکنون تکلیف سه جایگاه مهم از جمله معاون اول، رئیس دفتر و رئیس سازمان برنامه و بودجه مشخص شده است.

از سوی دیگر خبرگزاری ایرنا از ارایه فهرست وزرای دولت سیزدهم به مجلس خبر داده و اسامی این افراد را به عنوان غیر رسمی منتشر کرده است که در این فهرست نام رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به چشم می خورد.

در فهرست غیر رسمی وزرای دولت سیزدهم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت،  جواد اوجی وزیر نفت، احمد وحیدی وزیر کشور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عزت اله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمید سجادی وزیر وزرش و جوانان، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، حسین باغ گلی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، محمد علی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری و عیسی زارع پور  به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده اند.

به گزارش تین نیوز،  رستم قاسمی که به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شده، متولد سال۱۳۴۳ در سرگاه از توابع شهرستان مهر در استان فارس است. او دارای مدرک مهندس عمران و در فاصله سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بوده و در دولت دهم  نیز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ به‌عنوان وزیر نفت فعالیت می‌کرد.

از سوابق کاری او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. معاون مهندسی قرارگاه دریایی خاتم‌الانبیاء
  2. معاون مهندسی نیروی دریایی سپاه پاسداران
  3. فرمانده قرارگاه سازندگی نوح
  4. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا
  5. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی نیروی نفت
  6. رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)
  7. رئیس هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی خلیج فارس (ایزوایکو)
  8. وزیر نفت
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.