| کد خبر: 234025 |

نصب ۶ دستگاه جدید لرزه‌نگار در تهران

۶ دستگاه جدید لرزه‌نگار درون گمانه‌ای در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران نصب می‌شود.

تین نیوز
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، جلسه ادواری شورای دبیران مناطق ۲۲گانه شهر تهران به صورت مجازی با حضور معاونان و مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد. 

در این جلسه پیگیری و نصب ۶ دستگاه لرزه‌نگار درون گمانه‌ای در اعماق ۵۰ تا ۱۰۰ متری درون زمین در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مطرح شد که بر اساس برنامه پیش بینی شده مقرر است در ماه‌های آینده، در مناطق ۱.۲، ۴.۱۵، ۲۲ و ۱۸ نصب این دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد. همچنین راه‌اندازی پروژه پیش‌بینی طوفان نیز در این نشست مطرح شد. 

در ادامه جلسه ضمن ارائه گزارش عملیات واکسیناسیون در پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران که با اقدام مشترک مراکز بهداشت، اورژانس و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام می‌شود، بر لزوم نظارت جدی از سوی دبیران پایگاه‌های مدیریت بحران مناطق به منظور برقراری نظم لازم و پشتیبانی‌های موردنیاز تاکید شد. 

در این نشست گزارش استقرار گروه‌های دوام در ۷۵ پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران و تامین تجهیزات موردنیاز برای این گروه‌ها ارائه شد و همچنین اعلام شد یک هزار و ۲۹۷ نفر تاکنون در سامانه خانه دوام و ایمنی به‌عنوان عضو فعال ثبت نام کرده‌اند و برخی مناطق نیز هنوز ثبت نام خود را انجام نداده اند. 

پیشنهاد برگزاری ماهانه یک مسابقه مجازی ویژه گروه‌های دوام و جذب ۶۹۷ نفر عضو جدید به خانه‌های دوام و ایمنی در سال جاری از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. همچنین اعلام شد تاکنون منطقه ۶ شهرداری تهران بیشترین اعضای فعال را در سامانه خانه دوام و ایمنی به ثبت رسانده است و بر اساس آمار تعداد افراد جذب‌شده در خانه‌های دوام و ایمنی، منطقه ۱۰ شهرداری تهران بیشترین تعداد جذب را داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.