| کد خبر: 233982 |

◄ 70 درصد حمل و نقل بار کشور بدون بارنامه انجام می‌شود

70 درصد حمل و نقل بار در کشور بدون بارنامه و نظارت پلیس راه انجام می‌شود که ادامه این روند خسارات عدیده‌ای به دولت واررد می‌سازد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری-رضا میرزاخانی در دیدار سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک که با هدف تعامل و هم افزایی حمل و نقل بار و هوایی انجام شد، افزود: 310 میلیون بار سالانه بدون بارنامه در کشور جابه جا می‌شود که 70 درصد بارهای جابه جا شده را شامل شده و تنها 30 درصد 47 میلیون بار با بارنامه منتقل می‌شوند؛ برای این مهم باید پلیس راه و کارکنان راهداری تمهیدات لازم را اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، وی با بیان اینکه 90 درصد حمل و نقل کالا در سطح کشور توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد،اظهار داشت: عمر ناوگان حمل و نقل کالا و جاده ای بالای 70 سال بوده و این سبب می‌شود که تصادفات افزایش یافته و تلفات جاده ای نیز با روند صعودی همراه شود.

میرزاخانی ادر ادامه به پوشش بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای پرداخت و گفت: یک میلیون و 100 هزار راننده ناوگان حمل و نقل به همراه اعضای خانواده تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

عضو هیات رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای جاده ای کشور: 450 هزار کارت هوشمند راننده صادر شده است و در کشور نیز چهار و 350 شرکت حمل و نقل وجود دارد.

میرزاخانی همچنین در خصوص انتقال نهاده‌های دامی در سراسر کشور اظهارداشت: پنج هزار و 800 تن بار به وسیله 230 دستگاه کامیون از بندر امام خمینی (ره) به شرکت پشتییانی امور دام استان قزوین منتقل می‌شود و روزانه بین پنج تا هشت کامیون به بنادر اعزام می‌شوند.

سید

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.