| کد خبر: 233961 |

◄ تلاش می‌کنم بار تهران را از دوش دولت بردارم

شهردار منتخب تهران به تشریح علل قبول مسئولیت شهرداری تهران پرداخت و بر وعده رییس جمهور برای کمک به حل معضلات تهران تاکید کرد.

تین نیوز

شهردار منتخب تهران به تشریح علل قبول مسئولیت شهرداری تهران پرداخت و بر وعده رییس جمهور برای کمک به حل معضلات تهران تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علیرضا زاکانی، شهردار منتخب شورای شهر تهران در رشته توییتی به تشریح علل قبول پست شهرداری تهران پرداخت و نوشت:

"در ۱۲ سال نمایندگی مردم عزیز تهران و یکسال خدمتگزاری به مردم شریف قم و مرکز پژوهش‌های مجلس هیچگاه شخصاً داوطلب ترک مجلس نبودم. بارها گفته‌ام هرجا که خدمت کرده‌ام را مرکز عالم دانسته و هرگز بجای دیگر فکر نکرده‌ام؛ اکنون هم شرمنده مردم قم هستم اما نگاهم حضور در میدانی دیگر در جبهه دفاع مقدس است.

در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به علت نیاز و برای دفاع از انقلاب به صحنه آمدم و پس از پیروزی جریان انقلاب به مرکز پژوهش‌ها بازگشتم و با وجود علاقه قلبی و ارتباط نزدیک با آیت الله رئیسی و اعضای شورای شهر، هیچگاه سخن از مسئولیت جدید بر زبان نیاوردم و اقدامی نکردم.

برخی از اعضای محترم شورای شهر تهران پذیرش مسوولیت شهرداری تهران را ابتدا در جمع خود و سپس با بنده مطرح کردند که به دلیل ضرورت تحول ساختاری، فرهنگی - اجتماعی و زنده کردن روح شهر و نزدیکی به متن مردم، پذیرفتم برنامه ارائه دهم.

چون ایجاد تحول در تهران بدون کمک سران قوا میسر نیست، به دیدارشان رفتم تا از آنها مشورت و یاری بگیرم. آقای قالیباف گفت وزارت رفاه، وزارت بهداشت و دفتر رییس‌جمهور برای شما مطرح است، بنده گفتم برای آنها افراد بهتری وجود دارد و تحول شهرداری ارجح است.

آقای رییسی گفت تا سه روز قبل تصمیم داشتم از شما در چند جای دولت استفاده کنم وبا رهبری هم صحبت کردم و تعاریفی نقل کردند [که لایقش نیستم] از وقتی شنیدم برای شهرداری مطرح هستید به نظرم مهم آمد و کار بزرگی است.

آقای رییسی گفتند اگر رفتید حتماً کمک می‌کنم و در جلسات دولت هم می آیید؛ ان شاءالله با همکاری مشترک دولت، مجلس و شهرداری، تحول به نفع مردم را رقم بزنیم. بنده هم ضمن تشکر از لطف ایشان عرض کردم تلاش می‌کنم بار تهران را از دوش دولت بردارم.

پس از ارائه برنامه در جمع اعضای محترم شورای شهر، اکثر اعضا لطف داشتند و نگاه و برنامه‌های مرا پسندیدند. با احترام به سایر عزیزان مطرح شده، از همه اعضای محترم شورا چه آنها که ابتدا رای دادند یا در نهایت همراه شدند تشکر و قدردانی می‌کنم و باور دارم برای خدمت به میلیونها شهروند تهرانی، ما ۲۲ نفر با هم هستیم."

تلاش می‌کنم بار تهران را از دوش دولت بردارم

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.