| کد خبر: 233953 |

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک در دیدار از دفتر تین نیوز قزوین:

◄ پایگاه هوانیروز آبیک ناجی استان‌های شمالی کشور است

پرسنل این پایگاه در مواقع آتش‌سوزی جنگل‌های شمال کشور به عملیات خاموش کردن آتش در جنگل‌های گیلان، مازندران و گلستان می‌پردازند.

تین نیوز

قزوین/سید مرتضی نصری-سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در دیدار از دفتر خبرگزاری صنعت حمل و نقل (تین نیوز) استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: پرسنل این پایگاه در مواقع آتش‌سوزی جنگل‌های شمال کشور به عملیات خاموش کردن آتش در جنگل‌های گیلان، مازندران و گلستان می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، وی اضافه کرد: این پایگاه همچنین در استان‌های دیگر کشور مانند زنجان و قزوین عملیات امدادی اجرا کرده و تاکنون توانسته‌اند با فداکاری جان مجروحان زیادی را در حوادث مختلف طبیعی نجات دهند.

سرهنگ خلبان بخشیان تصریح کرد: از مجروحان جاده‌ای گرفته تا سقوط از ارتفاع، سکته‌های مغزی، قلبی، سوختگی، زایمان و انتقال اهدای عضو بخشی از عملیات نجات پایگاه هوانیروز بوده و در این رابطه جان بسیاری از مصدومان از خطر مرگ نجات یافته است.

این مسؤول در خصوص حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قزوین و زنجان اظهار داشت: از رانندگان جاده‌ای در این محورهای خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی، سبقت نگرفتن، سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیر مجاز کمک حال امدادگران هوایی و حادثه دیده‌گان باشند.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهرستان آبیک در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر انعکاس زحمات کارکنان هوانیروز آبیک تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: خبرنگاران طلایه داران آگاهی بخشی جامعه هستند و باید بر اساس رسالت های ذاتی خودشان در راستای تنویر افکار عمومی گام بردارند.

سید مرتضی نصری مدیر پایگاه خبری تین نیوز استان قزوین نیز در این دیدار ضمن تقدیر از نقش آفرینی فداکارانه امدادگران این پایگاه در حوادث جاده‌ای و نجات هموطنان اظهار داشت: خبرنگاران استان قزوین آمادگی دارند تا در عملیات های مشترک امداد و نجات در کنار کارکنان پایگاه هوانیروز به پوشش اقدامات بپردازند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.