◄ موضوع ممنوعیت حضور یک کنترلر در برج فرودگاه کیش چیست؟
یک کنترلر فرودگاه مهرآباد از اقدام مسئولان فرودگاه کیش در ممنوعیت حضور یک کنترلر این فرودگاه در برج به دلیل اعتراض به شرایط کاری خبر داد.
یک کنترلر فرودگاه مهرآباد از اقدام مسئولان فرودگاه کیش در ممنوعیت حضور یک کنترلر این فرودگاه در برج مراقبت به دلیل اعتراض به شرایط کاری خبر داد.
به گزارش تین نیوز، ابوالفضل مطیعی در این زمینه نامه ای خطاب به مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در شبکه های اجتماعی منتشر و پرسش هایی را در مورد این اقدام مطرح کرده است.
تین نیوز ضمن انتشار بخش هایی از این نامه، آمادگی دارد تا پاسخ مسئولان فرودگاه کیش و یا مسئولان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور به ابهاماتی که در این نامه طرح شده را درج نماید.
در بخشی از نامه ابوالفضل مطیعی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده آمده است: «سال هاست فرودگاه هایی همچون مهرآباد، اهواز، کیش، بندرعباس، بوشهر و زاهدان از کمبود کنترلر رنج فراوان میبرند و در عمل هیچ اقدام درستی برای رفع این معضل توسط مدیران شرکت انجام نشده است و شرایط هر روز بدتر از گذشته می شود».
در بخش دیگری از این نامه «پرداختن به فرودگاه های بدون ترافیک و عدم توجه به فرودگاه های همچون کیش» مورد نقد قرار گرفته و تاکید شده است: «در روزهای گذشته همکاران بنده در فرودگاه کیش اعتراضاتی بابت کمبود نیرو، فرسودگی تجهیزات، بوی نم، شیفت های اضافه، عدم دید مناسب و افزودن کارهای اضافی به وظایفشان داشته اند که در اقدامی بسیار عجیب و غریب رئیس اداره مراقبت پرواز فرودگاه کیش که بیش از 2 دهه این جایگاه را دارد و بسیاری از ضعف ها و کمبودها به دلیل بی مدیریتی ایشان میباشد به کنترلری که اعتراض کرده است میگوید دیگر برج نیاید و به دنبال ایشان کسی که از مشاوران جوان آقای دکتر احمدینژاد بودند و از همان جا شروع به رشد در پست های مدیریتی شرکت کرده اند در اتفاقی بسیار نادر به کنترلر مورد نظر پیام دادند که دیگر برج نروند و اعلام عدم نیاز برای ایشان کرده اند».
در ادمه از این 2 مسئول فرودگاه کیش پرسش شده است: «شما که در گرفتن حتی یک نیرو ناتوان هستید چرا به این راحتی می خواهید نیروهای خودتان را از دست بدهید و اصلاً بر اساس کدام قانون به شما اجازه چنین کاری داده شده است؟ آیا جواب اعتراض به حق کنترلرها این اقدامات نادرست است؟ که به دنبال این رفتارها کنترلر مورد نظر در روز شیفتش کارت زده ولی بنا به دستور مسئولان ارشد، به برج نرفته و چندین ساعت برج با یک کنترلر بدون ریتینگ سرویس کنترل ترافیک هوایی داده است. این یعنی بازی کردن با سلامت پروازها و همچنین یعنی بی احترامی به کنترلرهای محترم کیش که با فداکاری فراوان با تمام معضلات و مشکلات تاکنون وظایف خود را به خوبی انجام داده اند...»
در بخش دیگری از این نامه همچنین عنوان شده است: «سالهاست برج جدید کیش را ساخته اید و به دلیل ناتوانی در تجهیز بدون اینکه مورد استفاده قرار گیرد در حال فرسوده شدن است. چرا؟»
بدیهی است تین نیوز درجهت روشن شدن موضوع برای درج هرگونه پاسخ مسئولان فرودگاه مربوط آمادگی دارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.