| کد خبر: 233920 |

◄ خبر مهم وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

در حالی از دیروز ۱۶ مرداد سامانه ثبت‌نام وام ودیعه در دسترس مردم قرار گرفته که اطلاعات مستأجران احتمالا به دلیل اختلال سایبری ماه گذشته از بین رفته است.

تین نیوز

در حالی از دیروز ۱۶ مرداد سامانه ثبت‌نام وام ودیعه در دسترس مردم قرار گرفته که اطلاعات مستأجران احتمالا به دلیل اختلال سایبری ماه گذشته از بین رفته است.

به گزارش تین نیوز، وزارت راه و شهرسازی دیروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ طی اطلاعیه‌ای از به‌روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن خبر داد. بر این اساس معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) میسرشده است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی  tem.mrud.ir مراجعه کنند.

پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند.»

خبر مهم وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

تا پیش از اختلال سایبری به وجود آمده در سایت وزارت راه و شهرسازی و برخی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، اجاره‌نشین‌ها با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود و مدارک مورد نیاز اقدام می‌کردند.

این در حالی است که با به‌روز رسانی سامانه مذکور اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده در این سامانه دیگر وجود خارجی ندارد و مستأجران باید مراحل ثبت نام را دوباره طی کنند. مسئله‌ای که فرآیند پرداخت وام ودیعه را دچار تاخیر خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.