| کد خبر: 233884 |

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق خبر داد:

◄ افزایش دو برابری فضای سبز و مسیرهای پیاده روی در بلوار شهدای صادقیه

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد عملیات ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه تا پایان تابستان سال جاری به اتمام برسد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد عملیات ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه تا پایان تابستان سال جاری به اتمام برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سیدمجید غمخوار با بیان آنکه تلاش برای ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه از ابتدای سال جاری آغاز شده است، از پیشرفت 85 درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

وی در تشریح اقدامات عمرانی انجام شده در شمال بلوار شهدای صادقیه، بازطراحی و اجرای مسیر رفت و آمد خودروها، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی و فضای سبز را از مهمترین اقدامات انجام شده در این بخش از پروژه دانست و یادآور شد: مسیر پیاده روی بلوار شهدای صادقیه با استفاده از آجر نسوز و سنگ گرانیت سنگفرش شده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه در نتیجه اقدامات انجام شده در بلوار شهدای صادقیه، عرض معبر و روکش آسفالت آن اصلاح شده و جدول گذاری مناسبی صورت پذیرفته است، یادآور شد: با اجرای پروژه ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه، فضای سبز و مسیر پیاده روی این معبر به دو برابر افزایش یافته است.

مهندس غمخوار با اشاره به اختلاف سطح سواره رو و پیاده رو در بخش جنوبی بلوار شهدای صادقیه و مشکلات ناشی از این ایراد، از همسطح سازی سطوح مختلف این معبر خبر داد و گفت: بخش سواره رو از کنار به وسط معبر منتقل شده و در طرفین آن پیاده رو با عرض مناسب، مسیر دوچرخه، باغچه و فضای سبز ایجاد شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، اجرای پیاده رو و تکمیل فضای سبز و باغچه در بخش جنوبی بلوار ادامه دارد و کار سنگفرش معبر با توجه به رفت و آمد سنگین خودروها و عابران پیاده در طول شب انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.