| کد خبر: 233804 |

◄ پارک‌های آموزش ترافیک مناطق ۱ و ۳ و ۷ افتتاح شد

پارک‌های آموزش ترافیک مناطق ۱ ، ۳ و ۷ تهران باحضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهرداران این مناطق به بهره برداری رسید.

تین نیوز

پارک‌های آموزش ترافیک مناطق ۱ ، ۳ و ۷ تهران باحضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهرداران این مناطق به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک، سیدمناف هاشمی در این مراسم گفت: با توجه به نبود پارک آموزش ترافیک در چند منطقه از شهر تهران، اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت احداث این مکان‌های آموزشی انجام شد.

هاشمی هدف از احداث پارک‌های آموزش ترافیک در سطح جامعه را توجیه کودکان، خانواده‌ها و رانندگان نسبت به چگونگی رانندگی، رعایت قوانین و رعایت احتیاط‌های لازم برای کاهش حوادث ترافیکی برشمرد و افزود: با توجه به سه عامل بزرگ انسان، خودرو و ایمنی‌های جاده‌ای و معابر در تصادف‌های ترافیکی، باید این نکات از طریق مدارس به کودکان آموزش داده شود.

وی با اشاره به آموزش‌های غیرحضوری و مجازی به علت شرایط کرونایی در جامعه ابراز امیدواری کرد پس از این دوران شرایط آموزش حضوری و تردد کودکان در پارک‌های آموزش ترافیک مهیا شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر آموزش‌ها و تذکرات ترافیکی به دانش آموزان با هماهنگی مدارس و مشارکت مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک مناطق و پلیس راهور به صورت مجازی ارائه می‌شود که در کاهش حوادث ترافیکی و رعایت نظم و انضباط شهری بسیار تاثیرگذار است.

هاشمی درپایان تاکید کرد: در این پارک‌های آموزشی، علائم ترافیک شهری به شکل نمادین و کوچک شده برای استفاده کودکان پیش بینی شده است.

در ادامه این افتتاحیه‌ها معاون شهردارتهران همچنین دستور افتتاح وبهره برداری از پارک آموزش ترافیک منطقه ۲ را نیز بصورت مجازی صادر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.