| کد خبر: 233794 |

◄ بخشنامه ثبت ساعت مبدا و مقصد، سواری کرایه در پاسگاه ها اجرا نمی شود

با هماهنگی انجام شده در نشست مشترک رئیس پلیس راه کشور و سازمان راهداری با تشکل های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای مسافری، مقرر شد ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه در پاسگاه های پلیس راه، فقط به صورت مبدا و مقصد انجام شود.

تین نیوز

با هماهنگی انجام شده در نشست مشترک رئیس پلیس راه کشور و سازمان راهداری با تشکل های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای مسافری، مقرر  شد ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه در پاسگاه های پلیس راه، فقط به صورت مبدا و مقصد انجام شود.

به گزارش تین نیوز، فعالان صنفی بخش حمل و نقل مسافری سواری کرایه تصویر نامه سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه راهور ناجا  را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که یکی از بندهای آن بر ثبت ساعت مبدا و مقصد ناوگان سواری کرایه در پاسگاه های پلیس راه تاکید دارد.

در بخشی از این نامه آمده است «ثبت ساعت سواری های کرایه به دلیل نداشتن سامانه های کنترلی الزاما بایستی در پاسگاه های پلیس راه مبدا و مقصد انجام شود».

تصویر این بخشنامه خطاب به روسای پلیس راه استان های سراسر کشور، در حالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که تعدادی از رانندگان سواری کرایه از اجرا نشدن این بخشنامه و جریمه خود به دلیل عدم ثبت ساعت در پاسگاه های بین راهی پلیس راه خبر داده اند.

به گفته آنان ماموران برخی پلیس راه در برخی پاسگاه ها از صدور چنین بخشنامه ای ابراز بی اطلاعی کرده و به رانندگان گفته اند این بخشنامه هنوز به آنها ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید:

 رانندگان سواری کرایه با انتقاد از این روند،  تبعیت پاسگاه های پلیس راه از این بخشنامه و اجرایی شدن ثبت ساعت سواری کرایه به صورت مبدا و مقصد را مطابق با دستور رئیس پلیس راه کشور خواستار شده اند.

پیش از این و در خرداد ماه امسال  نیز دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در گفت و گو با تین نیوز از موافقت با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای ناوگان سواری کرایه خبر داده بود.

حمید حسین زاده افزوده بود: در جلسه ای که روز یکشنبه 9 خرداد 1400 در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور طرح مشکلات مربوط به پلیس راه وثبت ساعت برگزار شد با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای سواری کرایه کشور موافقت شد.

جلسه+با+پلیس+راه
جلسه روز یکشنبه 9 خرداد 1400 در مورد مشکلات ثبت ساعت ناوگان مسافری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.