| کد خبر: 233757 |

◄ واکسیناسیون بیش از۳۰۰۰ نفراز کارکنان متروی تهران

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از واکسیناسیون شدن ۳ هزار و۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی چهار روز خبر داد.

تین نیوز

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از واکسیناسیون شدن ۳ هزار و۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی چهار روز خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عباس نظری با اشاره به اینکه از روز سه شنبه ۵ مرداد ماه با آغاز رسمی واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ۳ هزارو ۲۰۰ نفر واکسینه شدند.  

وی درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیزگفت: طی سه روز نزدیک به ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی نیز در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسینه شده اند.

نظری با بیان اینکه کارکنان مدیریت سلامت، ایمنی و طب کار این شرکت نیز آموزش های لازم برای تزریق واکسن را دیده اند و در کنارکارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشغول به واکسیناسیون هستند، افزود: روند کار سرعت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر روزانه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراخوان زده می شود تا برای زدن واکسن مراجعه کنند.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا دو هفته دیگر تمامی ۱۴ هزارو ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانی واکسینه می شوند و بعد از اتمام کار واکسیناسیون طبق زمانبندی اعلام شده وارد فاز دوم واکسیناسیون خواهیم شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نظری خاطرنشان کرد: قطعا ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه با توجه به پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همانند قبل انجام می‌شود و با توجه به افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا در پیک پنجم، ضدعفونی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.