| کد خبر: 233725 |

◄ شیرینی بهره مندی از باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به کام شهروندان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان ساکن در سه منطقه ۱۷ ، ۱۸ و ۹ از فضای باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، از این پروژه بازآفرینی شهری به عنوان یکی از شیرین ترین پروژه هایی که تاکنون در اختیار مردم قرار گرفته است، یاد کرد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان ساکن در سه منطقه ۱۷ ، ۱۸ و ۹ از فضای باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، از این پروژه بازآفرینی شهری به عنوان یکی از شیرین ترین پروژه هایی که تاکنون در اختیار مردم قرار گرفته است، یاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که شامگاه دیروز شنبه ۹ مردادماه سال ۱۴۰۰ در آیین بهره برداری از فاز نخست باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: از سال ۹۲ که راه آهن جمهوری اسلامی خط ۸ کیلومتری را به زیر زمین برد شهرداری توافق با راه آهن را برای استفاده از فضای فوقانی آن آغاز کرد اما این توافق به نتیجه نمی رسید.

وی افزود: توافقات بعدی از سال ۹۶ شروع شد و از تیر ماه ۹۹ به نتیجه رسید و فضای فوقانی این عرصه به صورت مادام العمر در اختیار شهرداری قرار گرفت.

صبوری ادامه داد: ۱۸۰ میلیارد تومان بابت ایمن سازی فضای پایینی عرصه به راه آهن پرداخت شد.همچنین در این مسیر سوله های بزرگی داشتیم که راه آهن از نگهداری ۴ مورد از این سوله ها انصراف داد و شهرداری از آنها برای جبران کمبود سرانه ها استفاده خواهد کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: پارکینگ زیر سطح  نیز برای پنج سال در اختیار مردم قرار می گیرد. علاوه بر این پله های فرار در طول مسیر نیز  نگهبانی می شود تا ایمنی مسافرین تامین شود.

او گفت: عملیات اجرایی از اول سال ۱۴۰۰ شروع و ۶ کیلومتر آن آماده شد و امروز فاز یک آن به بهره برداری می رسد.

صبوری با بیان اینکه ده هزار متر مکعب بتن ریزی در این پروژه انجام شده، افزود: شهروندان در سه منطقه ۱۷، ۱۸ و ۹ از این فضا استفاده می کنند و با توجه به استقبال شهروندان شاید از  شیرین ترین پروژه هایی است که در اختیار مردم قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.