| کد خبر: 233672 |

◄ کناره گیری علی نیکزاد از کاندیداتوری شهرداری تهران؟/ دلیل انصراف چه بود؟

در حالی که پیش‌تر از علی نیکزاد به عنوان یکی از شانس های شهرداری تهران یاد شده بود، امروز خبرگزاری ایسنا از انصراف وی از کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داده است.

تین نیوز

در حالی که پیش‌تر از علی نیکزاد به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران یاد شده بود، امروز خبرگزاری ایسنا از انصراف وی از کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، گمانه زنی ها در محافل خصوصی و شبکه های اجتماعی حاکی از آن است که دلیل  انصراف علی نیکزاد، نقش مهمتری است که او در کابینه سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب انتخابات ریاست جمهوری 1400 خواهد داشت.

اگرچه تا اعلام اسامی اعضای کابینه دولت سیزدهم و وزرای پیشنهادی به مجلس برای کسب رای اعتماد، نمی توان اظهار نظر دقیقی در  مورد ترکیب هیئت دولت داشت اما در مجموع به دلیل نقش پررنگ علی نیکزاد در ستاد تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی، در محافل مختلف از وی به عنوان یکی از اعضای مهم و تاثیر گذار دولت سیزدهم یاد می شود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، امروز سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما از انصراف سه نفر از کاندیداهای شهرداری تهران خبر داد و گفت: قرار بود 11 نفر از امروز تا سه شنبه به ترتیب قرعه برنامه های خود را برای تصدی شهرداری تهران ارایه کنند که تا این لحظه سه نفر برنامه خود را به اعضای شورای ششم ارایه نداده اند که این به منزله انصراف است.

وی علی نیکزاد، جمال آبرومند و علی آبادی را از جمله کاندیداهایی دانست که برنامه ای به شورا ارائه ندادند و عنوان کرد: صبح امروز خانم آباد برنامه شان را ارایه و اقای زاکانی نیز تا دقایقی دیگر برنامه های خود را تشریح خواهد کرد.

 تشکری هاشمی گفت: اعضای شوار در مرحله قبل 12 نفر را از بین 41 نفر پیشنهادی انتخاب کردند که بعد از انتشار اسامی، آقای مرتضوی اعلام عدم تمایل کرد و با انصراف سه نفر دیگر از افراد پیشنهادی که امروز صورت گرفت، اکنون تعداد این افراد به هشت نفر  رسیده است.

پیش تر خبرگزاری ایسنا از قول مهدی اقراریان دیگر منتخب شورای شهر ششم تهران نام 11 کاندیدای شهرداری تهران را آبرومند، آباد، زاکانی، نیکزاد، حسینی، قاسمی، علی‌آبادی، بذرپاش، درویش، احمدی‌مقدم و  پیرهادی ذکر کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.