| کد خبر: 233631 |

◄ افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران -گچساران

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران بمناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران بمناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج، عنایت انصاری فرد افزود: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر که در هفته سه پرواز در مسیر تهران گچساران تهران داشت، پروازهای خود را تا پایان فصل جاری ابطال کرد، لذا بمنظور رفاه حال مردم و حل مشکل تردد مسئولین و سرمایه گذاران، با پیگیری های بعمل آمده، نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و صدور مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری جهت شرکت هواپیمایی پارس ایر، روز سه شنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۰ با حضور فرماندار، دادستان، مدیر عامل شرکت نفت و پتروشیمی، شهردار، شورای شهر و پرسنل فرودگاه گچساران این پرواز افتتاح شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دو روز در هفته شرکت هواپیمایی ماهان و یک روز در هفته شرکت هواپیمایی پارس ایر پرواز تهران گچساران تهران را انجام می دهند که در آینده ای نزدیک در صورت استقبال مردم، پروازهای شرکت هواپیمایی پارس ایر از یک روز در هفته به سه روز در هفته افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.